چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام جعفریانی

حوزه/ جشنواره ورزشی جام فجر در سال ۹۴ با حضور ۱۲۵۰ نفر از همسران و فرزندان طلاب و روحانیون در رشته‌های مختلف آغاز شد و پس از برگزاری مسابقات، نفرات برتر شناخته شد و امروز از برگزیدگان تجلیل به عمل می‌آید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین حسین جعفریانی در مراسم اختتامیه جشنواره ورزشی جام فجر سال 94 مرکز خدمات با اشاره به خدمات فرهنگی مرکز خدمات گفت: برگزاری جشنواره‌های ورزشی و همایش‌های تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی از جمله برنامه فرهنگی مرکز خدمات است که ویژه خانواده طلاب و روحانیون برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرکز خدمات در چند سال اخیر ارائه خدمت به خانواده‌ها را در اولویت کاری خود قرار داده است، تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی ویژه طلاب و روحانیون توسط مراکز آموزشی حوزه انجام می‌شده و ما از ارائه این‌گونه خدمات به خانواده‌ها غافل بودیم، ولی مرکز خدمات چند سالی است که توجه خود را معطوف به ارائه خدمات فرهنگی و ورزشی به خانواده‌ها کرده است.

مدیر مرکز خدمات استان قم بیان کرد: جشنواره ورزشی جام فجر در سال 94 با حضور 1250 نفر از همسران و فرزندان طلاب و روحانیون در رشته‌های مختلف آغاز شد و پس از برگزاری مسابقات، نفرات برتر شناخته شده و امروز از برگزیدگان تجلیل به عمل می‌آید.

وی ابراز داشت: حضور چشمگیر خانواده‌ها انگیزه بسیاری را به ما داده است تا در جشنواره ورزشی سال بعد با جدیت بیشتری برنامه‌ریزی کنیم و از فضاهای مختلف استان برای برگزاری هرچه بهتر و مطلوب‌تر جشنواره استفاده کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین جعفریانی گفت: اگر ورزش در حوزه علمیه و در بین خانواده‌ها نهادینه شود قطعاً حوزویان در هدف اصلی خود که رساندن بندگان به آن مطلوب خداوند است موفق‌تر خواهند بود.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری تحصیل، تهذیب و ورزش را به جوانان توصیه کرده‌اند و حوزویان باید بیش از دیگران به این توصیه عمل کنند و اگر بتوانیم به آنها عمل کنیم در زندگی بر توفیقتان افزوده خواهد شد.

مدیر مرکز خدمات استان قم ادامه داد: مرکز خدمات برنامه‌های متنوعی برای خانواده طلاب و روحانیون دارد و درخواست داریم که طلاب و روحانیون و خانواده‌ها علاوه بر حضور در این برنامه‌ها از مرکز برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر مطالبه کنند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha