پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدافع حرم

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: شهدای مدافع حرم با تاسی از سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به دفاع از حریم حرم اهل بیت (ع) برخاستند و شهادت را آرمانی دست یافتنی در این حرکت و جوشش خود دیدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام یدالله غلامی، امروز در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم در ساری گفت: شهدای مدافع حرم برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) از دنیا و زندگی خود گذشتند تا اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی همچون گذشته زنده و پویا باقی بماند.

وی عزت و اقتدار امروز جمهوري اسلامي را مديون شهدا دانست و افزود: شهادت در كشورمان از جايگاه رفيع برخوردار است و بنا به فرموده امام راحل، خانواده شهدا چشم و چراغ اين ملت هستند و همه ما موظف هستيم ادامه دهنده راه شهدا باشيم و به وصاياي آنها عمل كنيم.

حجت الاسلام غلامی ادامه داد: شهدای مدافع حرم با تاسی از سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به دفاع از حریم حرم اهل بیت (ع) برخاستند و شهادت را آرمانی دست یافتنی در این حرکت و جوشش خود دیدند.

استاد حوزه علمیه مازندران، شهدای مدافع حرم را الگوی عملی و علمی تبعیت از ولایت دانست و بیان داشت: این جان فشانی ها و ایثار گری ها از سوی جوانان این مرز و بوم نشان از محبت اهل بیت(ع) در دل و جان این شهدا دارد و علت کینه و دشمنی دشمنان اسلام و نظام اسلامی بخاطر این محبت عاشقانه و خالصانه است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که شهدای گرانقدر با تأسی از سیره و منش اهل بیت(ع) راه جهاد و شهادت را برگزیدند، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با خلوص نیت و در راه رضای پروردگار با صلابت در دفاع از اسلام ناب و حرم اهل بیت(ع) به میدان آمدند.

وی با بیان این که شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نیز از اسلام، قرآن و حیثیت جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند، بیان داشت: امروز مردم ولایت مدار ایران اسلامی با تقدیم شهدای مدافع حرم در دفاع از حرم معصومین و اهل بیت(ع) موجب اقتدار و صلابت کشور در خارج از مرزها هستند.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که وجود شهدای مدافع حرم نشانگر استمرار فرهنگ عاشورایی در جامعه اسلامی است، گفت: امروز مشاهده می شود رزمندگان ما در دفاع از حریم اهل بیت معصومین(ع) در حال دفاع هستند که عشق و ارادت به سرور و سالار شهیدان را نشان می دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که شهداي مدافع حرم براي احيا و پايداري دين مبين اسلام و پاسداري از حريم آل الله جانشان را فدا كردند، تصریح کرد: رزمندگان برومند مدافع حرم از همه ماديات و تعلقات دنيوي دست كشيدند و به سوي معبود خويش شتافتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha