جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام یدالله غلامی/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا

حوزه/ امروز دنیای صهیونیسم و استکبار و تابعان آنها در دنیا حتی در دنیای اسلام که با یدک کشیدن خادم الحرمینی برای دنیای کفر سربازی می‌کنند، به مقابله با اسلام ناب برخاسته اند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام یدالله غلامی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران، امروز در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم در ساری با اشاره به درگیری دو جبهه حق و باطل در منطقه، گفت: این دو جبهه از صدر اسلام وجود داشته و امروز نیز ادامه دارد.

وی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران پرچم دار گفتمان حق طلبی درجهان است، افزود: این درگیری ادامه داشت تا پیروزی انقلاب که امام(ره) پرچم حق را در دست گرفت و از آن زمان درگیری‌ها شدت گرفته است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آنهایی که در جبهه حق هستند برای خدا و آنهایی که در جبهه باطل هستند برای کفر کار می‌کنند، ادامه داد: در تاریخ افتخار می کنیم که ایران پای جبهه حق ایستادگی کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران افزود: امروز دنیای صهیونیسم و استکبار و تابعان آنها در دنیا حتی در دنیای اسلام که با یدک کشیدن خادم الحرمینی، برای دنیای کفر سربازی می‌کنند به مقابله با اسلام ناب برخاسته اند،

وی با بیان این‌که حدود یک چهارم قرآن در مورد جبهه و جنگ و دفاع است و از آن حدود دو سوم دشمن شناسی است، افزود: مشکل بسیاری از جوامع اسلامی امروز با داشتن بیش از یک میلیارد و 500 میلیون نفر جمعیت این است که دشمن را نمی‌شناسند.

حجت الاسلام غلامی به دشمنی همیشگی آمریکا با اسلام و انقلاب اشاره کرد و گفت: در ابتدای کار تکفیری‌ها و داعشی‌ها، رهبری انقلاب گفتند ما اشتباه نمی‌کنیم، این‌ها گول خوردند و دشمن ما همچنان آمریکا است و داعشیان دست پرورده آمریکا هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: خاطرنشان کرد: آمریکا روزی طالبان و القاعده را خلق کرد امروز داعش و النصره و یک روزی تاریخ مصرف آنها تمام می‌شود و فردا گروه دیگری را تشکیل می‌دهند؛ اما ما باید دشمن اصلی را بشناسیم.

حجت الاسلام غلامی با بیان این‌که آمریکایی‌ها و استکبار در گذشته با پیغام حکومت عوض می‌کردند و تغییر رضاخان نمونه‌ای از آن است، یادآور شد: استکبار در سوریه می‌خواست با از بین بردن حکومت سوریه، مقاومت را تغییر دهد اما بعد از گذشت 5 سال نتوانستند و نخواهند توانست.

وی با تاکید بر شناخت دشمن و دشمنی آنها، گفت: عده ای در داخل می‌گویند که آمریکا با گذشته فرق کرده است، در حالی که آمریکا راهبردش را تغییر داده، ولی هدفش تغییر نکرده است.

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: یک عده می‌خواهند در مقابل اسلام انقلابی، اسلام رحمانی را جایگزین کنند، ولی چگونه است که ما انقلاب اسلامی کردیم، اما در آن اسلام انقلابی معنایی نداشته باشد.

وی، دشمن شناسی را یکی دیگر از ویژگی‌های سربازی جبهه حق دانست و افزود: معمولا در چنین مواقعی یک عده در پشت پرده هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران، تضعیف ولایت محوری مردم را یکی دیگر از اهداف دشمن دانست و افزود: عده ای فردای روزی که رهبری چیزی می‌گوید آنها چیز دیگری می‌گویند و به هدف دشمن کمک می کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha