چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم گفت: این روزها که شاهد حجم فراوان حملات تروریست های داعش به ملت مظلوم عراق هستیم، دیگر عبارت ها و بیانیه های محکوم کننده معنایی ندارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با صدور بیانیه ای خواستار مجازات مقصران در پرونده های امنیتی عراق شد.

وی افزود: این روزها که شاهد حجم فراوان حملات تروریست های داعش به ملت مظلوم عراق هستیم، دیگر عبارت ها و بیانیه های محکوم کننده معنایی ندارد و شرایط بر ما واجب می کند که از مردم بخواهیم اندکی صبر کنند که پیروزی نزدیک و به خواست خدا در دسترس است.

سید عمار حکیم خاطر نشان کرد: نیروهای امنیتی کشور نیز باید به وظیفه خود در حمایت از شهروندان و دارایی های آنها عمل کنند و برای کشف و خنثی سازی عملیات های تروریستی دست به عملیات پیش گیرانه بزنند و در کنار تمام این اقدامات، ما خواستار مجازات مقصران در پرونده های امنیتی هستیم.

لازم به ذکر است شهر بغداد روز سه شنبه شاهد انفجار خودروی بمب گذاری شده در منطقه الرشید و انفجار کمربند انفجاری تروریستی در نزدیکی بازار منطقه الشعب بود که منجر به شهادت و مجروحیت شمار زیادی از مردم بی گناه شد.

شهرک صدر نیز شاهد انفجار تروریستی یک وانت در بازار بود که پس از آن یک خودرو دیگر نیز در کاظمیه منفجر شد که منجر به شهادت و جراحت ده ها شهروند بی گناه شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha