جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله سید کاظم حائری

حوزه/ خزعلی فرمانده گروه سوم گردان های السلام گفت: رزمندگان گردان های السلام هم از لحاظ دینی و معرفتی و هم از لحاظ نظامی آماده و مسلح هستند و همواره همچون بازوی حوزه علمیه بوده و خواهند بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مهندس ابومصطفی الخزعلی فرمانده گروه سوم گردان های السلام،  از دفتر حضرت آیت الله سید کاظم حائری در عراق بازدید و با شیخ جاسم الخالصی مسئول دفتر آیت الله حائری در عراق دیدار کرد.

دفتر آیت الله سید کاظم حائری در این دیدار از نقش گردان های مقاومت اسلامی موسوم به گردان های السلام و تاثیر آنها در جبهه نبرد با داعش تجلیل کرد.

خزعلی در این دیدار گفت: هدف از تاسیس و تشکیل گردان های السلام حفظ مقدسات عراق از تمام انحرافاتی و اقداماتی است که قصد توهیت و دست درازی به مقدسات را داشته باشد و ما تاکید می کنیم که نیروهای ما از نظر نفرات و تجهیزات در آمادگی کامل هستند تا به ماموریت های خود عمل کنند.

حوزه علمیه حامی گروه های مقاومت است

وی افزود: رزمندگان ما هم از لحاظ دینی و معرفتی و هم از لحاظ نظامی آماده و مسلح هستند و گردان های السلام همواره همچون بازوی حوزه علمیه بوده و خواهند بود.

از سوی دیگر شیخ جاسم الخالصی مدیر دفتر آیت الله حائری در کربلا در این دیدار بر نقش ملموس و آشکار گردان های السلام در جبهه نبرد با داعش تاکید کرد و افزود: حوزه علمیه نیز همواره حامی این نیروها می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha