جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله محمدرضا ناصری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر استفاده از امکانات روز گفت: امروز باید فناوری های نوین را به خدمت دین درآوریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری به مناسبت سالروز تأسیس تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی در دیدار با کارکنان تبلیغات اسلامی استان یزد، اظهار کرد: در عصر کنونی دستگاه های تبلیغاتی بسیاری فعالیت دارند، در حالی که عده ای از این دستگاه ها در اختیار دشمنان و عده ای هم در اختیار خودمان است.

وی یکی از خصوصیات دیار دارالعباده را وفور منابر وعظ و خطابه عنوان کرد و افزود: تعداد مبلغان اعزامی در ماه مبارک رمضان در مقابل موبایل هایی که یک دستگاه تبلیغاتی محسوب می شود، بسیار اندک است؛ ولی باید بتوانیم با برنامه ریزی، بهره وری را ازاین گونه فناوری ها  افزایش داده و از آنها برای ترویج علوم دینی استفاده نماییم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد، به روز بودن مبلغان اعم از زن و مرد را با توجه به شرایط امروز جامعه ضروری خواند و گفت: باید سازمان تبلیغات اسلامی دوره های آموزشی متناسب با نیاز روز را برای مبلغین برگزار کند.

آیت الله ناصری از مساجد به عنوان ادارات تبلیغاتی اسلام یاد کرد و افزود: جذب جوانان به مساجد پاتک ما در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان است.


شرکت 17هزار نفر در  گفتمان های دینی سال 94

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شریف حسینی کوهستانی هم در ابتدای این دیدار با یاداوری فعالیت های گسترده این سازمان و تأثیرات عملکرد آن در طول سال اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی امروز سازمانی برگرفته از متن جامعه و مردم است.

وی بومی سازی فعالیت های تبلیغی را یکی از وظایف این سازمان دانست و افزود: سال گذشته 17 هزار نفر از مجموع 395 گفتمان دینی با موضوعات مختلف، در سطح مدارس، دانشگاه ها، حوزه های علمیه، مساجد و .. بهره مند شدند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد بخشی از فعالیت های این سازمان را فعالیت های گسترده قرآنی در تمام مناطق استان ذکر کرد و گفت: توزیع شش هزار بروشور قرآنی و تربیت سه هزار مربی قرآن از فعالیت های شاخص در استان یزد به شمار می رود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha