پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار سید محمد تقی شاهچراغی

حوزه/ سردار شاهچراغی با تاکید بر ضرورت ادامه راه شهدا، گفت: یکی از نیک ترین اعمال شهدا مبارزه با نفس اماره و گذشتن از خویش در راه اسلام و انقلاب بود، لذا باید با عمل انقلابی از خون شهدا حراست کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سردار سید محمد تقی شاهچراغی، شب گذشته در یادواره شهید روحانی حجت الاسلام سید احمد نبوی و بیست و یک شهید روستای چاشم سمنان، گفت: یکی از مهمترین شاخصه شهدای دفاع مقدس ایمان به خداوند و تبعیت از محض از ولایت بود.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان این که شهدا به ویژه شهدای روحانی سوره عصر را تفسیر کردند، ابراز داشت: خداوند متعال در این سوره می فرمایند همه انسانها در خسرانند الا کسانی که ایمان آورده و عمل نیک انجام داده باشند که یکی از نیک ترین اعمال شهدا مبارزه با نفس اماره و گذشتن از خویش در راه اسلام و انقلاب بود، لذا باید با عمل انقلابی از خون شهدا حراست کنیم.

*بمباران افکار و عقاید جوانان

حجت الاسلام سید محمد میرعلی اکبر، استاد حوزه و دانشگاه و روایت گرحماسه دفاع مقدس نیز در این یادواره با اشاره به ویژگی های شهید حجت الاسلام سید احمد نبوی، گفت: یکی از شاخصه های بارز شهدا شناخت ولایت و پیروی از ولایت فقیه بود .

وی تصریح کرد: شهدا با الگو قرار دادن ائمه اطهار(ع) جان خود را فدای اسلام کردند و در تمامی مراحل زندگی عشق به ولایت را اثبات کردند.

سخنران این یادواره افزود: امروز همچنان در جنگ با دشمن هستیم و جنگ امروز جنگ اعتقادات است و دشمن ایمان ما را هدف گرفته است و جامعه را بسیار آرام و نامحسوس در قالب فیلم ها و سریال ها هدایت و کنترل می کند.

حجت الاسلام سید محمد میرعلی اکبر یادآور شد: امروز هیچ خاکریزی محسوس نیست و ماهواره ها و شبکه های مجازی مدام در حال بمباران افکار و عقاید جوانان و جامعه اسلامی است، لذا باید با بصیرت افزایی، در مقابل هجمه ها ایستاد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha