چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت‌الاسلام و المسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس،

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه تصریح کرد: لحظه‌ای اجازه نخواهیم داد که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی پا روی خون شهدای گران‌قدر مان بگذارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی، شب گذشته، در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید حجت الاسلام کامیاب، در حرم مطهر رضوی گفت: اگر روحیه و ویژگی بصیرت، انقلابی بودن، ایثار، اخلاص، شهادت طلبی و تقوا و پرچمداری این ارزش ها در یک عالم عامل باشد، جامعه نیز همان گونه خواهد بود.

وی با اشاره به حدیث "العلماء ورثة الانبیاء"، گفت: سه علم اعتقادات، اخلاق و احکام دین علومی هستند که از پیامبران الهی دریافت شده و عالمان دین دنبال کننده خط انبیاء هستند.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه تعلیم و تهذیب همراه است و قرآن به این نکته اشاره دارد، ابراز کرد: وقتی یک عالم، عامل به دین باشد، محل مراجعه مردم شده و به هر شکلی که برود، جامعه نیز همانگونه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با این رویکرد، همه ارزش های دینی در جامعه زنده می شود، با اشاره به سالروز شهادت حجت الاسلام  کامیاب، او را نمونه ای از یک عالم با این ویژگی ها خواند و ابراز داشت: این شهید عزیز از نوجوانی، اعتقادات، بصیرت و امام شناسی عمیقی داشت.

وی به توصیف مقام معظم رهبری از این شهید در حرکت انقلابی و مبارزه با طاغوت اشاره و خاطر نشان کرد: اساس درس تفسیر ایشان در قبل از پیروزی انقلاب نیز با پیشنهاد این شهید مبارز بود که تاثیر خوبی در انقلاب داشت.

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی با بیان اینکه برای این انقلاب ایثار زیادی شده است، تصریح کرد: لحظه‌ای اجازه نخواهیم داد که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی پا روی خون شهدای گران‌قدر مان بگذارند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha