پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 آیت الله سید محمدعلی شیرازی

حوزه/ استاد حوزه علمیه مشهد با تاکید بر این که وهابیت به اهل سنت هم رحم نمی کند، تصریح کرد: امت اسلامی چه شیعه و چه سنی یکپارچه در برابر جنایات وهابیون، تکفیریون و داعشی ها می ایستند و ان شاء الله تعالی آنان را از پای در خواهند آورد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آیت الله سیدمحمدعلی شیرازی، از علمای مشهد، در پیامی به ملت افغانستان، فاجعه تروریستی کابل را محکوم و تصریح کرد: مرتکبین این جنایت فجیع که مزدوران خود فروخته قدرت های استکبار جهانی و عوامل سرسپرده فرقه پلید، کثیف و نجس وهابیت می باشند. باید بدانند که ارتکاب این جنایت، شیعیان را در مسیر حق ثابت قدم تر، با صلابت، استوار تر و قدرت آنان را در تقابل با دشمنان چند برابر می کند.

متن پیام در ادامه می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ سَيعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَي مُنْقَلَبٍ ينْقَلِبُونَ

ملت مسلمان و عزیز افغانستان

مردم شریف و صبور کابل

با کمال تأسف و تألم خبر فاجعه هولناک کابل به اطلاع همگان رسید و چشمان را گریان و قلوب را جریحه دار نمود. مرتکبین این جنایت فجیع که مزدوران خود فروخته قدرت های استکبار جهانی و عوامل سرسپرده فرقه پلید، کثیف و نجس وهابیت می باشند. باید بدانند که ارتکاب این جنایت و ده ها نظائرش، شیعیان را در مسیر حق که همه پایبندی به دین مبین اسلام و تبعیت از مکتب اهل بیت(علیهم الصلاة والسلام) ثابت قدم تر و با صلابت و استوارتر و قدرت آنان را در تقابل با دشمنان چند برابر می نماید و صفوفشان را با دیگران برادران مسلمان مستحکم نموده و پاسخ های قوی و عملی را در موقع خود به دشمنان اسلام خواهند داد.

ضمن تسلیت این مصیبت بزرگ به ملت مسلمان و غیور افغانستان و مردم شریف کابل و خانواده های شهدا عظیم الشأن این حادثه دردناک و دعا جهت بهبودی و شفای کامل و خارجی مجروحین آسیب دیدگان این فاجعه عظیم، با صراحت می گوییم امت اسلامی چه شیعه و چه سنی یکپارچه در برابر جنایات وهابیون، چه تکفیریون و چه داعشی ها و غیرهما می ایستند و ان شاء الله تعالی آنان را از پای در خواهند آورد.

اینجانب در جوار مرقد مطهر منور حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) از خداوند متعال مسألت می نمایم که با تعجیل در امر ظهور و فرج منتقم دین خدا صاحب العصر و الزمان(ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) از دشمنان اسلام و مکتب اهل بیت(علیهم الصلاة و السلام) انتقام عاجل بگیرد. (إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمينَ مُنْتَقِمُونَ ). ( وَلاَ يَحْسَبَنَّ الَّذِينَ كَفَرُواْ أَنَّمَا نُمْلِي لَهُمْ خَيْرٌ لِّأَنفُسِهِمْ إِنَّمَا نُمْلِي لَهُمْ لِيَزْدَادُواْ إِثْمًا وَلَهْمُ عَذَابٌ مُّهِينٌ)

و السلام علیکم و علی عبادالله الصالحین

مشهد مقدس

سید محمدعلی شیرازی

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه سطح عالی حوزه . نویسنده IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    با سلام . سایت رسمی حوزه جناب حجه الاسلام شیرازی را ایت الله مینامد !؟ بسیار جالبه...........براستی چه خبر است ؟؟؟؟