پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 389473
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
حجت الاسلام مودب امام جمعه موقت طبس

حوزه/ امام جمعه موقت طبس درهمایش روحانیون طبسی سراسر کشور تاکید کرد: باید متوجه بود که دنیاگرایی موجب از بین رفتن آزادی و مانع بیان حق است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام مودب، امام جمعه موقت طبس در اجلاس روحانیت طبسی سراسر کشور، در روستای خرو طبس، گفت: انسان می بایست سخن حق را بگوید و باید متوجه بود که دنیاگرایی موجب از بین رفتن آزادی و مانع بیان حق است.
وی با تاکید بر اینکه اگر گرفتار دنیا نشویم می توانیم حرف حق بزنیم، ابراز کرد: اگر دست به سوی کسی دراز نکینم، از کسی انتظار نداشته و خود را از قید دنیایی آزاد کرده و خدمت کنیم، موفق خواهیم بود.
حجت الاسلام مودب، با بیان اینکه نباید اشراف بر افراد حاکم شوند، گفت: گرچه اجماع و به عبارتی انتخابات خوب است، ولی هنگامی که فردی پول بیشتری هزینه و در این امر موفق شود، شایستگی او و اطرافیانش برای دریافت برخی مشاغل، حمایت ها و فرصت ها جای سئوال است.
امام جمعه موقت طبس گفت: این امر که رضای خدای در آن نیست، مانعی در مسیر و حرکت حق گرایانه است.
گفتنی است، بیست و یکمین اجلاس علما، فضلا و روحانیون طبسی سراسر کشور به مدت دو روز در طبس برگزار شد که حجج اسلام و المسلمین نجم الدین طبسی، استاد حوزه علمیه قم، سجادی، امام جمعه نائین، رمضانپور، امام جمعه خواف و برخی دیگر از اساتید حوزه در آن حضور داشتند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha