یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ جشنواره ملی خورشید کرامت

حوزه/ رئیس سابق مرکز اسلامی لندن گفت: امروز رژیم صهیونیستی و گروه های تکفیری منطقه با حمایت های غربی به دنبال ضربه زدن به اسلام و آموزه های اسلامی هستند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین معزی در جشنواره ملی خورشید کرامت با بیان اینکه امروز گروه های تکفیری نقش حمایتی از رژیم صهیونیستی را در منطقه بازی می کنند، اظهار داشت: امروز اسلام همچون گذشته به عنوان خاری در چشمان رژیم فاسد صهیونیستی نقش آفرینی می کند و گروه های تکفیری با حمایت های غربی و عربی به عنوان سرسپرده این رژیم دست به کشتار و جنایت در منطقه می زند تا امنیت رژیم اشغالگر قدس تامین گردد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روز حقوق بشر گفت: دین اسلام به عنوان کامل ترین دین الهی به واسطه مفسّرانی که دارد پاسخگوی همه نیازهای بشری در دنیا و عقبی است؛ لذا بحث حقوق بشری که امروز در دنیا مطرح است، حقوق بشر غربی است.

حجت الاسلام و المسلمین مغزی ادامه داد: غربیان همانطور که مدعی آزادی و دموکراسی بوده و تمام ادیان و مذاهب در آنجا دیده می شوند؛ ولی مبنا و تفکر آنان، انسان محور بوده و با این رویکرد  و براساس آزادی که حقوق دیگران را مورد تأثیر قرار ندهد، قوانین خود را توسط مراکز تصمیم‌گیرنده تصویب می کنند.

رئیس سابق مرکز اسلامی لندن با بیان اینکه کشورهای غربی نسبت به قانون آزادسازی همجنس‌بازی اهتمام جدی دارند، اظهار داشت: در نگاه غرب، انسان، آزادانه  می‌تواند ضعف‌های جامعه را نادیده گرفته و از خانواده خود دور شود؛ در حالی که جامعه برای رسیدن به کرامت انسانی باید علاوه بر حقوق فردی به حقوق جمعی انسان نیز توجه ویژه داشته باشد و این در حالیست که حکومت اسلامی براساس دین‌داری به افراد خدمات نمی‌دهد؛ چرا که از نظر حقوقی مردم جامعه با یکدیگر برابر بوده و میان مسلمان و غیرمسلمان تفاوتی وجود ندارد.

نماینده مقام معظم رهبری در هلال احمر کرامت انسانی را یکی از پایه‌های اصلی نظام اسلامی دانست و افزود: آمریکا، انگلیس و فرانسه در کشتارهای خاورمیانه مشارکت داشته و اکنون باید پاسخگوی اعمال خود باشند؛ استکبار با ایجاد گروه‌های تکفیری چهره نامناسبی را از اسلام به نمایش گذاشته است و حملات ظالمانه رژیم سعودی به مردم مظلوم یمن و کمک به سرکوبی قیام مردم یمن که بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام والمسلمین معزی در پایان گفت: امروز رژیم صهیونیستی و گروه های تکفیری منطقه با حمایت های غربی به دنبال ضربه زدن به اسلام و آموزه های اسلامی هستند .

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha