جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عبدالصمد تیزچنگ

حوزه/ استاد حوزه علمیه تهران، خبرنگاران را پل ارتباطی بین مسئولین و مردم خواند و گفت: خبرنگاران در تعالیم دین، جایگاه ویژه ای دارند و باید مورد احترام باشند.

حجت الاسلام عبدالصمد تیزچنگ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به فرا رسیدن روز 17 مرداد روز خبرنگار، اظهار داشت: شغل خبرنگاری با توجه به تعالیم و آموزه های دینی از جایگاه ویژه ای برخوردار هست که به همین دلیل باید حرمت این جایگاه حفظ شود.

وی افزود: اگر خبرنگاران در طول تاریخ نبودند، شاید بسیاری از واقعیت های تاریخی مورد تحریف قرار می گرفت و اصلا آن واقعیت ها به مردم عصر امروز منتقل نمی شد.

استاد حوزه علمیه تهران، با بیان این که در یک جمله خبرنگاری یعنی وصل زمان ومکان به یکدیگر، گفت: خبرنگارانی که در راستای وظایف حقیقی خود که همان انتقال واقعیات به جامعه باشد از هیچ تلاشی فروگذار نیستند، باید مورد احترام جامعه نیز باشند.

حجت الاسلام تیزچنگ در پایان با تمجید از خبرنگار طلبه شهید محمدمهدی شریفی، گفت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مسئولین و مردم هستند و قطعا اگر اعتماد مردم به جامعه خبری افزایش یابد، شاهد آثار بسیار خوبی برای جامعه خواهیم بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha