چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در دیدار حجت الاسلام و­ المسلمین شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

حوزه/ رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با تاکید بر اینکه تأسیس بنیاد شهید برای تحکیم و تقویت خون شهدا است گفت: روحیاتی که جانبازان دارند، طبیعی به وجود نیامده، باید این روحیات برای مردم و آحاد جامعه بیان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی عصر  پنجشنبه در دیدار حجت الاسلام و­ المسلمین شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در قم با بیان اینکه تأسیس مرکز فقهی از ابتکارات  مرحوم حضرت آیت الله فاضل لنکرانی بود و هدف هم تربیت مجتهدین است، گفت: از زمان تأسیس، این مجموعه در حال تربیت، پرورش و آموزش دانش آموختگان مکتب فقه جعفری در سطح اجتهاد است.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) افزود: درحال حاضر حدود­50 نفر قریب به مجتهد در این مرکز تربیت شده اند و حتی بحث ها و پژوهش های به روز در این مرکز فقهی  صورت گرفته است.

وی بیان داشت: حدود دو سال مباحثی­ درباره فقه هسته ای مطرح شده است و مقالات پژوهشی خوبی هم تولید و منتشر شده است.

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه در این مرکز، اساتید درس خارج برجسته در حال تدریس هستند، در ادامه عنوان کرد: خدمت به خانواده شهدا از با ارزش ترین خدمت ها است و باید حقیقتا قدر این فرصت را دانست.

آیت الله فاضل لنکرانی با بیان اینکه­ روحیاتی که جانبازان دارند، طبیعی به وجود نیامده،­گفت: این روحیات باید برای مردم و آحاد جامعه بیان شود و نباید از این دست آدم ها غافل شد.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با بیان این که تاسیس بنیاد شهید برای تحکیم و تقویت خون شهدا می باشد افزود: حقیقتا خانواده شهدا معرفت عظیمی دارند و سخنانی که می گویند واقعا برای همگان درس آموز است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha