جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ مراسم بزرگداشت آیت الله قرهی در قم

حوزه/ مراسم بزرگداشت اولین سالگرد مرحوم آیت الله عبد العلی قرهی شامگاه پنجشنبه با حضور آیت الله العظمی سبحانی در حسینه امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

 به گزارش خبر­گزاری «حوزه» در مراسم اولین سالگرد مرحوم آیت الله عبد العلی قرهی که آیت الله حسینی بوشهری، معاون جامعه مدرسین و حجت الاسلام و المسلمین شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و  روحانیون و دیگر شخصیتها نیز حضور داشتند، حجت الاسلام و المسلمین علی نظری منفرد در سخنانی با بیان اینکه یاد مرگ انسان را از غفلت نجات می دهد گفت: یاد مرگ باعث می شود انسان برنامه بهتری برای زندگی خود داشته باشد.

استاد حوزه با بیان اینکه خیلی افراد زمانی که اسم مرگ را می شنوند، ناراحت می شوند، اظهار داشت: دلیل این ترسیدن برای این است که خیلی وابسته به دنیا شده اند و نمی توانند خود را جدای از علایق دنیا ببینند.

وی عنوان­ کرد: دنیا شیرین است، برای همین،  نگاه انسان به مرگ هم منفی و تلخ است؛ ولی اگر شخص مرگ را آغاز زندگی جدید بداند، ناراحت نخواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین نظری منفرد در ادامه مرحوم آیت الله قرهی را عالمی وارسته، با تقوا و خداترس دانست و گفت: آن عالم ربانی حقیقا نمونه انسان کامل و تمام هدف او خدمت به جامعه و نظام بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha