جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 391096
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
همایش سیدالعابدین (ع) در قم

حوزه/ همایش سید العابدین عصر امروز با پیام حضرت آیت الله علوی گرگانی و رونمایی از سه اثر این همایش در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، همایش سیدالعابدین عصر امروز در تالار همایش‎های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، استاندار هرمزگان و فعالان فرهنگ اهل بیت(ع) از سراسر کشور برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پیامی از حضرت آیت الله علوی گرگانی  قرائت شد؛  حضرت  آیت‎الله‎ علوی گرگانی در این  پیام بیان بیان کردند: در دنیای کنونی که مظاهر مادی پرستی تمام دنیا را فراگرفته است و اثرات آن به جوامع اسلامی نیز تسری پیدا کرده است؛ توجه شما عزیزان به معنویت در قالب حفظ و عمل به دستورات نورانی امام سجاد(ع) که در دعاهای صحیفه خود بیان داشته است مایه امیدواری و دلگرمی ما می باشد و

ایشان در بخش دیگری از این پیام آورده اند: این کتاب نورانی که مجموع ای از کلمات درر بار امام سجاد(ع) می باشد و پس از قرآن و نهج البلاغه ارزشمندترین کتاب در معارف دین است و به زبور آل محمد(ص) معروف شده است؛ این کتاب مجموعه ای از عرفان الهی وواقعی می باشد؛ اگر کسی به این کتاب توجه لازم را داشته باشد از افتادن به دام عرفان های کاذب و خودساخته در امان خواهد بود.

ایشان بیان کردند: این جانب به شما حضار مخصوصا جوانان نوردیده خود توصیه اکید می کنم که تابع فرامین امام سجاد (ع)بوده و دائم با وضو باشید و این کلمات را مقدمه ای برای عمل به دستوارات این امام قراردهند.

بر اساس این گزارش: همچنین در این مراسم از خانواده شهید سالاری شهید مدافع حرم از استان هرمزگان در مراسمی باشکوه تجلیل شد.

در این مراسم همچنین از مجموعه مقالات همایش سیدالعابدین(ع) و کتاب دخیل واژه ها با حضور شخصیت های ملی و استانی رونمایی شد.

از دیگر برنامه های این مراسم تجلیل از حافظان صحیفه سجادیه بود که در این مراسم از خانواده حافظ صحیفه در هرمزگان و جوانان حافظ میراث ماندگار امام سجاد(ع) تجلیل شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha