سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام احمد فرخ فال

حوزه/ رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین با اشاره به جایگاه مراجع و علما گفت: منویات مراجع نصب العین این مجمع می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال در دیدار اعضای مجمع عمومی جامعه مدرسین با حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از ایشان بابت این دیدار، گزارشی از فعالیت های مجمع عمومی جامعه مدرسین در دو سال گذشته ارائه داد.

*برگزاری بیش از ۸۰ درس کلام در حوزه علمیه قم

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین با یاد آوری دیدار هیئت رئیسه مجمع عمومی در آغاز کار و دغدغه های آن مرجع بزرگوار تقلید نسبت به مسئله علم کلام، عقائد و حدیث و همچنین هجرت علما از قم به دیگر بلاد افزودند: بر اساس رهنمود های حضرتعالی، اجلاسیه فقه اکبر و مکتب اهل بیت علیهم السلام برگزار و کمیته علم کلام و پاسخ گویی به شبهات تشکیل شد که با جلسات متعدد و با حضور اساتید این علم، سال گذشته بیش از ۸۰ درس کلام در حوزه علمیه قم برگزار گردید.

مدیر حوزه علمیه استان قم افزود: درس حدیث خوانی با رونق خوبی در حوزه مقدسه قم گسترش پیدا کرده و مساله هجرت نیز در کمیته تبلیغ مجمع عمومی جامعه مدرسین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت تا طرحی علمی و عملی آماده گردد.

حجت  الاسلام والمسلمین فرخ فال در پایان گفت: مجمع عمومی جامعه مدرسین همواره از منویات مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم بهره مند و اوامر آنان را نصب العین خود قرار داده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha