جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله مصباح یزدی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، گفت: جمعی از طلاب خوزستانی فردا چهارشنبه سوم شهریورماه جاری، به دیدار آیت‌الله مصباح می‌روند.

حجت‌الاسلام محمد بزرگیان، معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در حاشیه اردوی طلاب جدید الورود خوزستانی در قم، با اشاره به برنامه های این اردو به خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  بیان داشت: از جمله این برنامه ها، دیدار با آیت مصباح یزدی  است که با هدف تقویت روحیه آنها و از باب حدیث «مُجَالَسَةُ الصَّالِحِینَ دَاعِیَةٌ إِلَی الصَّلاحِ کافی» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تأثیر درک بزرگان حوزه از همان پایه‌های اولیه طلبگی، گفت: به‌یقین نشست و برخاست طلاب با علمای بزرگ هم سبب تقویت روحیه آنها و هم سبب ارتقاء بیش معرفتی و اعتقادی آنها شده و به همین دلیل نیز، این معاونت تلاش دارد، هم چند مدت یک‌بار، دیدارهایی این‌چنین برای طلاب خوزستان برگزار کند.

حجت‌الاسلام بزرگیان، با اشاره به زمان و مکان برگزاری نشست صمیمی طلاب خوزستانی با آیت‌الله مصباح، افزود: این دیدار فردا چهارشنبه سوم شهریورماه جاری ساعت 11 در مؤسسه امام خمینی(ره) قم برگزار می‌شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، زیارت مسجد مقدس جمکران را یکی دیگر از برنامه‌های طرح میثاق طلبگی داوطلبین جدیدالورود حوزه علمیه خوزستان نامید و بیان داشت: اجرای جلسات گروهی در صحن صاحب‌الزمان حرم حضرت معصومه(س) و همایش جهان اسلام، از دیگر برنامه‌های طرح میثاق طلبگی در شهر مقدس قم است.

لازم به ذکر است، دومین دوره طرح میثاق طلبگی با شرکت 200 طلبه خوزستانی، از روز گذشته در مجتمع نور سازمان تبلیغات اسلامی قم آغاز و تا شنبه ششم شهریورماه جاری، ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha