پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بنت الهدی

حوزه/ جلسه آشنایی مدیران مؤسسه با گستره فعالیت های المصطفی(ص) در هند با سخنرانی نماینده المصطفی(ص) در کشور هندوستان، در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، جلسه آشنایی با گستره فعالیت های المصطفی در کشور هندوستان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صالح و با حضور رئیس  مؤسسه آموزش عالی بنت الهدی، معاونین، مدیران و اعضای گروه های علمی، جهت آشنایی با گستره فعالیت های المصطفی(ص) در کشور هندوستان، در سالن جلسات این موسسه برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین صالح با اشاره به این که شرایط امروز جهان شرایط فوق العاده ای است، این شرایط را  نیازمند تلاش های روز افزون و پیگیری فعالیت های هدفمند دانست و ابراز داشت: طلاب باید اسلام و تبلیغ و بیان اسلام و نوشتن و سخن گفتن برای اسلام را رسالت خود بدانند و تمام نفس خویش را در راه آرمان های الهی به کار گیرند و این مهم جز با شناخت ملیت ها و اقتضائات سرزمینی جامعه مخاطبشان امکان پذیر نیست.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های جامعه اسلامی هندوستان، تأکید کرد: باید چارچوب های اصلی تبیین معارف الهی در گستره جهانی بر اساس نیازهای امروزی جوامع انسانی به روز رسانی شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha