دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی

حوزه/نماینده ولی فقیه در بسیج بر لزوم مقابله با جریان صهیونیستم استکباری از طریق وحدت جهانی علیه این جریان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی جمعه شب در مراسم یادواره شهدای پایگاه 5 شهید حسینیان که در مسجد فاطمیه قم برگزار شد گفت: بر اساس منابع دینی و بیان اهل بیت(ع)، اعمال و برایند آنها باید صرفا برای رضای الهی باشد و این امر باعث عاقبت بخیری انسان می شود.

وی افزود: بسیجیان نیروهای مخلص و انقلابی هستند که بدون هیچ حقوق و مزایایی در راستای خدمت به انقلاب تلاش می کنند و در همه عرصه ها فعالیت فعال هستند و دستاوردهای بسیارخوبی برای کشور به ارمغان آورده اند و دشمنان به هر نحوی به دنبال تخریب این پایگاه عظیم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی اظهارکرد: همه باید سعی کنند تا از این شجره طیبه حمایت کنند؛ زیرا توجه بیشتر به بسیج زمینه ارتقا و پیشرفت کشور را فراهم می کند و باید از هیچ تلاشی برای کمک به این نهاد انقلابی دریغ نشود.

نماینده ولی فقیه با ذکر این مطلب که امروزه بسیج در مقابل استکبار جهانی ایستاده است گفت:  سیستم مافیایی صهیونیستی موجود در جهان به ملت های مسلمان اجازه نمی دهد در آرامش و رفاه زندگی کنند که در این زمینه ملت های مسلمان وظیفه دارند با وحدت به مقابله با اهداف استکبار بپردازند.
وی افزود: باید این سخن را به قاطعیت بیان کرد که مخالفت با بسیچ مخالفت با انقلاب و اسلام است؛ متاسفانه عده ای از گذشته نیز به دنبال چالش با بسیج بودند؛ آنها همیشه می خواستند که این نیرو در کشور تضعیف شود و امروز نیز به اشکال مختلف این تلاش را دنبال می کنند.

نماینده ولی فقیه در بسیج با اشاره به لزوم آشنایی نسل جوان با شهدا افزود: بسیاری از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس جزء افرادشاخص در زمینه علم و دانش بودند، اما برای دفاع از میهن و ارزش های انقلاب اسلامی از همه هستی و مال و فرزند خود گذشتند.
وی با تجلیل از خدمات ارزنده بسیجیان پایگاه 5 شهید حسینیان تصریح کرد: این پایگاه یکی از پایگاه های فعال استان قم است که در عرصه های مختلف نمونه بوده است و امروز نیز بین 5 پایگاه اول استان قم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha