یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نظامیان صهیونیستی

حوزه/ نظامیان صهیونیستی روز گذشته و نیمه شب اقدام به ربودن حداقل ۴۳ فلسطینی از جمله کودکان و یک قانونگذار در نقاط مختلف کرانه باختری اشغالی و بیت‌المقدس کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از imemc.org، به گزارش جامعه زندانیان فلسطینی، نظامیان صهیونیستی روز گذشته و نیمه شب اقدام به ربودن حداقل 43 فلسطینی از جمله کودکان و یک قانونگذار در نقاط مختلف کرانه باختری اشغالی و بیت‌المقدس کردند.

دفتر جامعه زندانیان فلسطینی در بیت‌المقدس اعلام کرد: صهیونیست‌ها 20 فلسطینی را از بیت‌المقدس ربودند که بیشتر آنان متعلق به اردوگاهای‌ آوارگان شوفت، بیت حنین، ابودیس، وادی الجوز و قلندیا بودند. این دفتر نام و مشخصات افراد ربوده شده توسط صهیونیست‌ها را اعلام کرد که مدحت خلیل یکی از نگهبانان مسجد الاقصی در میان ربوده شدگان قرار داشت.

به علاوه در منطقه جنوبی کرانه باختری الخلیل، نظامیان 8 فلسطینی دیگر از جمله یک قانونگذار فلسطینی را ربودند. در رام الله، در مرکز کرانه باختری نیز سربازان 5 فلسطینی را از روستای بدرس ربودند.

نظامیان صهیونیستی به علاوه 3 جوان فلسطینی را از طولکرم در بخش شمالی کرانه باختری، 3 جوان را از روستای فیصل در اریحا، 2 تن را از قباطیه در شمال کرانه باختری جنین، 1 تن را از قلقلیه و 1 تن دیگر را از روستای الخادر در ناحیه بیت الحم ربودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha