جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام میرزا محمدی

خطیب حوزه تصریح کرد: نسخه عاقبت به خیری و سعادت انسان حضور در زیر خیمه و خرگاه اباعبدالله الحسین (ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام میرزامحمدی عصر امروز طی سخنانی در ششمین روز عزاداری هیئت کف العباس (ع) که در حسینیه شهدای قم برگزار می شود، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: سعادت و عاقبت به خیری را باید فقط در خانه اهل بیت(ع) به ویژه امام حسین (ع) جستجو کرد چرا که در جاهای دیگر خبری از این مسایل نیست .

وی افزود:هر که در مکتب و دستگاه امام حسین(ع) نوکری کند، بی شک آقا و پادشاه عالم است و در طول تاریخ نیز مشاهده کرده ایم که حربن یزید ریاحی ها، زهیر ها ، رسول ترک ها و طیب حاج رضایی ها به برکت نام و یاد سیدالشهدا(ع) بوده که به چنین جایگاهی دست یافته اند.

این خطیب حوزه خاطرنشان کرد: هر که خاکسار آستان قدسی ارباب بی کفن شد، دیگر اهل بازی کردن با آبروی مردم به ویژه بازی با دین و شریعت نیست بلکه خود را خادم مردم و پاسدار حریم دین و دیانت می داند.

وی با بیان این که همه عزت و آبروی ما به برکت اهل بیت(ع) است، گفت: عزت ، آبرو و محبوبیتی اگر هست این ها مال امام حسین (ع) است و به صورت ید امانی در اختیار ماست و لذا نباید فریفته این امور شد بلکه دانست که همه چیز دست امام حسین (ع) است و تا زمانی که حسینی باشیم و حسینی زندگی کنیم ، عزیز و عاقبت به خیر هستیم و لاغیر.

حجت الاسلام  میرزامحمدی بیان داشت: این عشق و ارادت وصف ناپذیر نسبت به مکتب و دستگاه حضرت ثارالله باید نسل به نسل انتقال یافته و بکوشیم که این نسخه عاقبت به خیری تا برقراری دولت مهدوی توسعه یافته و جهان شمول شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha