یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 396516
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
اعزام مبلغ جهادی

حوزه/ کارشناس اعزام اساتید اخلاق معاونت تهذیب حوزه های علمیه از اعزام متمرکز بیش از ۱۵۰۰ نفر روز استاد اخلاق در سال گذشته به مدارس علمیه کشور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام علوی راد، با اشاره به  اینکه امروز اخلاق از ضروریات مهم در حوزه های علمیه است، اظهارداشت :در همین زمینه معاونت تهذیب در طول سال اقدام به اعزام اساتید اخلاق مطرح کشوری به مدارس علمیه سراسر کشور می نماید.
 کارشناس اعزام اساتید اخلاق معاونت تهذیب حوزه های علمیه افزود: در همین راستا در شش ماهه اول سال جاری بیش از 300 نفر روز استاد اخلاق به مدارس علمیه سراسر کشور اعزام شدند.
وی در همین زمینه به آمار اعزام های سال گذشته اشاره و  بیان داشت: در طول سال 94  نیز قریب به 1500 نفر روز اعزام استاد اخلاق به مدارس علمیه صورت گرفت که تمام استان ها در این طرح پوشش داده شدند. 
حجت الاسلام علوی راد در ادامه با اشاره به آغاز اعزام های استاد اخلاق  به استان ها با شروع سال تحصیلی جدید گفت:  در سال آتی بنا داریم با ارائه برنامه مدون اعزام های استانی به صورت متمرکز ، فعالیت های منسجمی را در این عرصه به مرحله انجام برسانیم .
وی با اشاره به نیاز شدید مدارس علمیه استانها به اساتید اخلاق و مطالبه طلاب در این زمینه، گفت: با توجه به  برخی از مسائل مربوط به بودجه مصوب این فعالیت و دیگر مشکلات موجود، امکان پاسخ به تمام این مطالبه ها نیست  لذا با پیگیری های مکرر و شناسایی اساتید اخلاق در هر استان تلاش کردیم از ظرفیت های استانی در حوزه اخلاق بهره ببریم  که خوشبختانه این امر با همکاری معاونین تهذیب استانی به وقوع پیوسته و امروز در کنار اساتید اعزامی از قم از ظرفیت های اساتید بومی نیز استفاده می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha