جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هفته نامه افق حوزه از نگاه مراجع و علما

خبرگزاری حوزه به منظور آشنایی طلاب و فضلای جوان با دیدگاه های بزرگان دین در خصوص کار اطلاع رسانی دقیق و وزین در حوزه، گزیده ای از بیانات مراجع و علما در خصوص هفته نامه خبری افق حوزه، را منتشر می کند.

خبرگزاری «حوزه»، به منظور آشنایی طلاب و فضلای جوان با دیدگاه های بزرگان دین در خصوص کار اطلاع رسانی دقیق و وزین در حوزه، گزیده ای از بیانات مراجع و علما در خصوص هفته نامه خبری افق حوزه، را منتشر می کند.

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی:

مطالبی که شما در افق حوزه به آن پرداخته اید چنانچه  به طور صحیح ارایه شود مفید و لازم و جهت اطلاع رسانی برای طلاب و مردم چیز خوبی است.

آیت الله العظمی  مکارم شیرازی:

افق حوزه باید روزنامه شود.کاری که شما شروع کرده اید تا این اخبار را به همه برسانید و در تاریخ ثبت کنید بسیار مهم است.نشریه خبری از ضروریات حوزه های علمیه است.

آیت الله العظمی جوادی آملی:

شما باید خدا را شاکر باشید که نه بیراهه رفتید و نه راه کسی را بستید و سعی کردید آنچه از قرآن و عترت آمده است را بررسی کرده و به جامعه منتقل کنید.

آیت الله العظمی نوری همدانی:

شما زبان حوزه هستید،باید افکار حوزه را به سراسر مملکت برسانید.کار شما بسیار کار خوبی است،سعی کنید پررونق تر ،وسیع تر و فراگیرتر باشید.

آیت الله العظمی  مظاهری:

تقدس هفته‌نامه افق و خبرگزاری حوزه باید همچنان حفظ شود. بنده حقیقتا از مطالعه هفته‌نامه افق‌حوزه لذت می‌برم و روزانه اخبار حوزه نیوز را پیگیری می‌نمایم.

آیت الله العظمی موسوی اردبیلی:

نشریه ای مثل نشریه افق،با همین تنوعات درج مطالب از قدیم الایام جزو کمبودهای حوزه احساس می شد این کار برای حوزه علمیه لازم بود.

آیت الله  العظمی سبحانی:

افق حوزه نامه حوزه است.

آیت الله یزدی:

ارتقا هفته نامه افق به روزنامه ضروری است و این هفته نامه باید استقلال خود را حفظ کند.

آیت الله خرازی:

خلأی در حوزه وجود داشت که افق حوزه آن را پر کرد

آیت الله خاتمی:

بنده در مجموع هفته نامه افق را موفق می دانم و برای دست اندرکاران آن از خداوند منان توفیق روز افزون خواستارم.

آیت الله غروی:

هفته نامه افق حوزه به عنوان ارگان رسانه ای همواره در چارچوب اهداف حوزه عمل کرده باید سعی کند کماکان مشی اعتدالی خود را حفظ  نماید و همچنان مورد اعتماد شخصیت ها و بزرگان حوزه باشد.

آیت الله مقتدایی:

 افق حوزه، بیش از پیش اعتماد بزرگان حوزه را جلب کرده است، افق حوزه چشم حوزه است.

آیت الله حسینی بوشهری:

 هفته نامه افق حوزه منحصر به فرد است؛  هفته به هفته و سال به سال رشد خوبی داشته و انتظار داریم این رشد و بالندگی روز به روز ادامه یابد.

آیت الله اعرافی:

بنده نیز همانند دیگر حوزویان از گذشته تاکنون از اخبار و مطالب خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه استفاده کرده ام که جا دارد از تمام مسئولان تقدیر و تشکر داشته باشیم.

آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد:

افق حوزه، تفکر حوزه را در جامعه نشر داد و انتشار آن یک ضرورت است.

آیت الله محسن فقیهی:

این نشریه بحمدالله تاکنون توانسته در مسیر اعتدال و استقلال به راه خود ادامه داده و در عین حال وابسته به هیچ گونه خط و خطوط سیاسی نباشد و کاملا در خط امام و رهبری حرکت کند.

آیت الله قربانی، امام جمعه رشت:

افق حوزه به عنوان رسانه حوزه به فکر حوزه‌های شهرستان‌ها می‌باشد و تلاش‌های ارزشمندی در این راستا انجام می دهد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha