جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام طیبی فر

حوزه/ در ایران و منطقه هر شرارتی که رخ می دهد محور آن آمریکاست که به هیچ قول و قراری پای بند نیست و با وجود انجام تمام و کمال تعهدات برجام توسط ایران از اجرا شدن تعهدات طرف مقابل سرپیچی می کند.

حجت الاسلام و المسلمین طیبی به مناسبت یوم الله 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به استکبار ستیزی مردم ایران و تسخیر لانه جاسوسی گفت: شکست آمریکا در ایران و وقوع انقلاب یک زلزله سیاسی و فرهنگی بود. دشمنان امید داشتند انقلاب به جایی نرسد یا توسط فرماندهان ارتش شاه یا کودتا مشکل حل شود، ولی قدرت مدیریت امام و حضور ملت در صحنه نگذاشت امید آنها ادامه پیدا کند. لذا ستاد فرماندهی بر اندازی انقلاب در سفارت آمریکا به امید استفاده از عناصر داخلی و حرکتهای نظامی شکل گرفت، تسخیر این قرار گاه نقشه  دشمنان را آشکار و موجب بیداری و هوشیاری بیشتر مردم شد. لذا امام آن را انقلاب دوم نام گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: امام امیر المومنین (علیه السلام) چه زیبا فرمودند، «فی تقلب الاحوال علم جواهر الرجال» در دگرگونی حالات است که ماهیت افراد شناخته می شود، در ابتدای هر نهضتی افرادی با انگیزه های مختلف وارد نهضت می شوند، اما در دو راهی ها و صحنه هایی که پیش می آید برخی افراد که برای رسیدن به آمال و آرزوها ی پست مادی همراه نهضت شده اند و در حقیقت ادای اتقلابی گری در می آورند کم کم از قطار نهضت پیاده می شوند.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) بیان داشت: دقیقا عین همان وضعیتی که برای ابا عبد الله الحسین علیه السلام پیش آمد، افرادی که برای رسیدن به نان و نوا و بدست آوردن غنیمت همراه حضرت شده بودند وقتی فهمیدند به اهداف خود نمی رسند عزیز زهرا (علیه السلام ) را رها کردند.

وی گفت: در انقلاب اسلامی ما هم در کنار این افراد دنیا طلب افرادی بودند که از بن دندان پیام انقلاب اسلامی را درک نکرده بودند و به جهت نبود اعتقاد کامل به مبانی اسلامی به مرور استحاله شده و ماهیت دین گریزی آنان آشکار شد.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر با اشاره به تقویت روحیه ی استکبار ستیزی در نسل جوان و نوجوان که با انقلاب و امام  و مواضع انقلابی دانشجویان خط امام از نظر زمانی فاصله دارند افزود: بیان خیانت های آمریکا به صورت مستند، حیله های آن در گذشته و  بعد از انقلاب اسلامی و خیانت های آنها به نظام اسلامی و شناساندن گرگ بودن آمریکا نقش کلیدی در  تقویت روحیه ی استکبار ستیزی در نسل جوان و نوجوان دارد. امروز  دست هایی در کار است که ذهن جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب را نسبت به رژیم طاغوتی پهلوی قبح زدایی کند.

وی یادآورشد: رضا خان و پسرش که ایران را از نظر مادی و معنوی در شرائط بسیار بدی قرار داده بودند و همه عالم و آدم در خیانتکار بودن این پدر و پسر کمترین تردیدی ندارند، ولی در شبکه های اجتماعی به صورت حساب شده دست هایی در کار است که این خاندان مفسد را تطهیر کنند.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: جا دارد در رسانه ها عمق رذالت این خاندان ومصداق های روشن خیانت آنها و اربابانشان به ملت و کشور ایران را منعکس نمایند و این مطلب را روشن کنند که اینها عبد ذلیل آمریکای جنایت کار بودند.

وی با بیان این که متاسفانه بعضی ها به دنبال کم رنگ کردن شعار مرگ بر آمریکا  هستند افزود: به آنها توصیه می کنیم اگر فهرست بلند جنایات آمریکاکه به حق توسط امام (ره) شیطان بزرگ نامگذاری شده را فراموش کرده اند یک بار دیگر مرور کنند در تمامی اقداماتی که پس از انقلاب علیه این انقلاب مقدس مردمی رخ داد دستهای پیدا و پنهان آمریکا خود نمایی می کند،

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر ادامه داد: نه تنها در ایران بلکه در منطقه هر شرارتی که رخ می دهد محور آن آمریکاست که  به هیچ قول و قراری پای بند نیست و با وجود انجام تمام و کمال تعهدات برجام توسط ایران از اجرا شدن تعهدات طرف مقابل سرپیچی می کند.

وی گفت: اگر برجام برای ملت ما دستاورد قابل توجهی نداشت حد اقل فائده آن این بود که همگان به صحت هشدار های رهبر فرزانه انقلاب و عزیز پی بردند که آمریکا محور شرارت است و به جهت خوی استکباری آن قابل اعتماد نیست و با چنین کشور مستکبر عهد شکن مذاکره و تعامل معنی ندارد. و دست چدنی را پشت دستکش مخملی نگاه کنیم و با صدای بلند فریاد مرگ بر آمریکا را سر دهیم. 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha