یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نماز

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی با اشاره به برگزاری دومین اجلاسیه استانی نماز در خراسان شمالی در آذر ماه امسال، گفت: ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه باید یکی از اولویت های رسانه‌ها و مطبوعات در جامعه باشد.

حجت الاسلام رضا احمدی فرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در خراسان شمالی اظهار داشت: ترویج و اشاعه فرهنگ نماز یکی از عالی‌ترین فیوضات معنوی است که باید بیش از پیش به این مهم توجه شود.

وی با اشاره به تاثیرگذاری اقامه نماز در گفتار، کردار و اعمال مردم، افزود: باید برای تبیین و ترویج فرهنگ اقامه نماز در بین نسل نوجوان و جوان در مدارس و دانشگاه ها بیش از پیش تلاش کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی با بیان اینکه اقامه نماز موجب رفع بسیاری از مسایل و مشکلات در جامعه می شود، گفت: ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه باید یکی از اولویت های رسانه‌ها و مطبوعات در جامعه باشد، زیرا رسانه‌ها نقش موثری در ترویج آموزه‌های دینی در جامعه را بر عهده دارند.

وی همچنین با اشاره به سفارش هایی که دین اسلام بر اقامه نماز و ترویج آن  در جامعه دارد، افزود: در زمینه ترویج فرهنگ نماز در جامعه اسلامی، رسانه‌ها باید همراه و همگام با دیگر نهادهای مرتبط، مردم و علی الخصوص قشر جوان را تشویق به این امر کنند.

حجت الاسلام احمدی فرد با بیان اینکه براساس برنامه مقرر است اجلاس استانی نماز بین روزهای 12 تا 15 آذر ماه امسال در خراسان شمالی برگزار شود، اظهار داشت: اجلاس سراسری نماز هم قرار است 18 آذرماه برگزار شود.

وی همچنین به دعوت از حجت الاسلام والمسلین قرائتی به عنوان سخنران ویژه دومین اجلاس نماز استان نیز اشاره کرد و گفت: حضور رئیس ستاد اقامه نماز کشور در دومین اجلاسیه نماز استان هنوز قطعی نشده است.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه های تخصصی آسیب شناسی حوزه نماز و تقدیر از فعالان این حوزه، دستگاه ها و مدیران برتر حوزه نماز استان از جمله برنامه های پیش بینی شده در دومین اجلاس نماز خراسان شمالی است.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha