شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 400355
۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
حجت الاسلام والمسلمین تقوی

حوزه/ معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت:نماز جمعه سنگر دفاع از اسلام است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد تقوی امروز در در جمع مردم در مسجد بخش معمولان با اشاره به اینکه پیاده روی اربعین حسینی نمایش اقتدار و عظمت اسلام و مکتب تشیع در جهان است افزود:راهپیمایی اربعین حسینی سند حقانیت شیعه و آزادگی را در دنیا به گوش جهانیان رسانده است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام و مکتب تشیع از این حرکت بی بدلیل و بی نظیر به هراس و وحشت افتاده اند تصریح کرد:راهپیمایی اربعین حسینی خاری در چشم دشمنان اسلام و مکتب تشیع است.

معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه این حرکت عظیم و نمونه در دنیا اوج وحدت و اتحاد اسلام و تشیع را برای جهان به نمایش گذاشته است افزود:خدمت خالصانه در موکب های این همایش نیز گواه عشق و دلدادگی مسلمانان و شیعیان به مکتب اهل بیت (ع ) است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد تقوی در بخش دوم سخنان خود با اشاره به اینکه نماز جمعه سنگر دفاع از اسلام محسوب می شود خاطر نشان کرد:تریبون نماز جمعه تبلیغ،تبیین و ترویج آموزه های اخلاقی در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه نماز عبادی سیاسی جمعه امروز با شکوه و عظمتی خاص در نقاط مختلف کشور اقامه می شود گفت:در سنگر نماز جمعه مردم در صفوف به هم پیوسته و دشمن شکن اوج اتحاد و همدلی خود را در دفاع از کیان اسلام به نمایش می گذارند.

معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه تریبون نماز جمعه با مطرح ساختن اصول ولایت مداری و مواضع حکومت مشکلات مردم مناطق را نیز به گوش مسئولان می رساند افزود:تریبون آئين وحدت بخش نماز جمعه همواره خاری در چشم دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی در پایان با اشاره به اینکه تلاش می شود مصلای شهر معمولان نیز احداث و تکمیل شود افزود:اقدامات و پیگیری های مطلوبی در این راستا توسط امام جمعه این شهر در حال انجام است.

احداث و تکمیل مصلای مطالبه مردم شهر معمولان

حجت الاسلام حکیمی گیلانی هم در این مراسم  به اینکه از جمعیت ۳۰ هزار نفری بخش معمولان ۱۰ هزار نفر در بخش زندگی می کنند افزود:مردم این شهرستان هم اکنون برای اقامه نماز جمعه با مشکل مواجه هستند و این شهر نیازمند احداث و تکمیل مصلی است.

امام جمعه معمولان با اشاره به اینکه مردم مومن و ولایتمدار این دیار با حضور گسترده خود در حماسه های این نظام همواره اوج وفاداری خود را از کیان اسلام و انقلاب به نمایش گذاشته اند تصریح کرد:جوانان این شهر هم اکنون بصورت داوطلب بعنوان مدافع حرم در دفاع از حریم اهل بیت(ع) ایثار و جانفشانی خود را به یادگار می گذارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha