پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اجلاس نماز

حوزه/ حجت الاسلام حسنی حلم در اجلاس استانی نماز گفت: نهادینه شدن فرهنگ نماز در کشور سبب می شود که هنجارهای جامعه توسط مردم رعایت شود و مردم به ان ملتزم باشند.

ه گزارش خبرنگار خبرگزری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم، رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان، امروز در اجلاس نماز که با موضوع "نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی"، برگزار شد با اشاره به اهمیت بر پایی نماز در ادارات و نهادها، اظهار داشت: بسیاری از ارگان ها در برپایی نماز همکاری می کنند که از این بابت جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت ترویج فرهنگ نماز در جامعه گفت: پرداختن به نماز سبب می شود که همه افراد نسبت به اهمیت نماز واقف باشند و به سوی این فرهنگ گرایش پیدا کنند.

حجت الاسلام حسنی حلم در ادامه ابراز داشت: نهادینه شدن فرهنگ نماز در کشور سبب می شود که هنجارهای جامعه توسط مردم رعایت شود و مردم به ان ملتزم باشند.

وی با اشاره به اهمیت توجه هر چه بیشتر به نماز افزود: همه دستگاه ها موظف هستند که فرم های ارزیابی برپایی نماز را تا مهلت مقرر شده به ستاد اقامه نماز تحویل دهند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان ارگان ها را در سه دسته فرهنگی ورزشی، تولیدی و عمرانی، آموزشی، علمی پژوهشی و مدیریتی و قضایی دسته بندی کرد و گفت: ارزیابی دستگاه ها در این پنج دسته انجام شده است.

وی از همکاری فرمانداران و مسئولان شهرستان ها در زمینه نماز قدردانی کرد و گفت: اهمیت دادن مسئولان در استان به فرهنگ نماز سبب شده است که استان همدان در توجه به نماز سرآمد باشد.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha