پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی 

حوزه/ آیت الله موسوی اصفهانی با تاکید بر ضرورت توجه به امر به معروف و نهی از منکر، گفت: تذکر لسانی بر همه افراد جامعه واجب است، اما در جامعه اسلامی باید کسانی باشند که افزون بر تذکر لسانی، در زمینه اجرا هم ورود کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان، امروز در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی استان همدان گفت: کسانی که امنیت کشور و بصیرت افزایی را ترویج و گسترش می دهید قابل احترام هستند، چرا که دشمن به دنبال تحریف جامعه است.

وی با اشاره به مساله امر به معروف و نهی از منکر گفت: وظیفه ذاتی نیروی انتظامی امر به معروف و نهی از منکر است. تذکر لسانی برای همه افراد جامعه واجب است، اما در جامعه اسلامی باید کسانی باشند که افزون بر تذکر لسانی در زمینه اجرا هم ورود کنند.

نماینده مردم همدان در خبرگان رهبری افزود: قرآن می فرماید یکی از کارهای پیامبر(ص) امر به معروف و نهی از منکر است و نیروی انتظامی در جامعه امروز بخشی از رسالت انبیا را برعهده دارد.

وی با بیان این که امروز امنیت کشور خار چشم دشمنان است،‌ابراز داشت: در بین کوه های آتشفشانی منطقه، امروز ایران منطقه امن است و باید قدر این امنیت را بدانیم.

آیت الله موسوی اصفهانی افزود: آزادسازی حلب به برکت انقلاب اسلامی ایران اتفاق افتاد و افرادی چون سردار شهید حسین همدانی کم نیستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha