یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 400905
۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
معصومه ظهیری

حوزه/ دبیر انجمن علمی‌-فرهنگی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از اعلام نتایج مسابقه کتابخوانی «چهارگفتار» خبر داد.

خانم معصومه ظهیری امروز در گفت وگو با خبرنگار «حوزه»،، با اشاره به این که مسابقه کتابخوانی «چهار گفتار» به همت کانون پیام ولایت و با هدف بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون نهضت تاریخ‌ساز حضرت اباعبدالله(علیه‌السلام) برگزار شد، اظهارداشت: توجه‌دادن جامعه اسلامی به عوامل بروز انحراف در جامعه صدر اسلام به منظور جلوگیری از تکرار واقعه عاشورا در دوران معاصر، از اهداف اصلی برگزاری این مسابقه بود.

وی ادامه داد: آزمون این مسابقه در روز دوشنبه ۱۷ آبان ماه به صورت حضوری برگزار شد که شامل چهار سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) پیرامون تبیین و تحلیل زمینه‌ها و عوامل مؤثر در بروز حادثه عاشورا بود.

دبیر انجمن علمی‌ - فرهنگی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) عنوان کرد: در این مسابقه، ۵ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه انتخاب شدند که جوایزی به آنها اهدا می شود.

خانم ظهیری در پایان یادآور شد: برگزیدگان این مسابقه می توانند جهت دریافت هدایای خود از تاریخ ۱۵ الی ۲۰ آذر ماه سال جاری به دفتر انجمن علمی‌فرهنگی واقع در انتهای طبقه همکف شهید قدوسی (رحمه‌الله‌علیه) مراجعه کنند.

جهت مشاهده برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «چهار گفتار» می توان از نشانی ذیل استفاده کرد.

http://jz.ac.ir/sites/default/files/%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D9%85%DB%8C%20%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%DB%8C%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86%20.pdf

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    خوب