شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیداربا آیت الله مکارم

حوزه/ ارائه اسلام ناب و معرفی فقه شیعه به جهانیان، تبلیغات منفی را از بین برده و نگرش آنان را نسبت به ایران و شیعه تغییر خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت‌الله‌  مکارم شیرازی در دیدار اعضای ستاد برگزاری همایش بین‌المللی اسلام و حقوق بشردوستانه بین‌المللی اظهارداشتند: برگزاری این همایش بسیار مهم است و آثار مطلوبی از جنبه‌های مختلف خواهد داشت.

معظم له شناساندن اسلام واقعی به جهان را از برکات ‌چنین همایش‌هایی دانست و خطاب به برگزارکنندگان همایش اسلام و حقوق بشردوستانه بین‌المللی افزودند: شما در واقع با برگزاری این همایش به اسلام، شیعه، روحانیت شیعه و نظام اسلامی خدمت می‌کنید.

این مرجع تقلید  با اشاره به تبلیغات منفی علیه ایران و شیعه در خارج از کشور، ضمن تأکید بر معرفی مبانی و اندیشه‌های اصیل فقه شیعه به جهانیان خاطرنشان کردند: ارائه اسلام ناب در قالب همایش‌ها و نشست‌ها‌، تبلیغات منفی را از بین برده و نگرش جهانیان را نسبت به ایران و شیعه تغییر خواهد داد.

ایشان ضمن دعا برای برگزارکنندگان همایش بین‌المللی اسلام و حقوق بشردوستانه بین‌المللی، ابراز امیدواری کرد این‌چنین اقدامات خیری ذخیره یوم المعاد مجریان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی دبیر علمی دومین همایش بین المللی اسلام و حقوق بشردوستانه بین المللی نیز در ابتدای این دیدار به ارائه گزارشی از روند برگزاری این همایش پرداخت.

انتهای پیام  313/17

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha