جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اصغر مسعودی

حوزه/ نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی به عنوان یکی از تهدیدهای نظام اسلامی است که باید در راستای رفع این مشکلات تلاش کرد؛ از جمله این این مشکلات می توان به مساله بانکداری کنونی کشور اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اصغر مسعودی، امروز در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با مراجع و علما گفت: جامعةالمصطفی با وجود اثرگذاری برای نخبگان جامعه ناشناخته است و در مجلس افراد بسیاری نسبت به این نهاد ناآشنا هستند و امیدواریم رفع این مشکل مورد توجه قرار گیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهارکرد: باید از برخی رفتارهای نشأت گرفته از روحیه افراطی‌گری جلوگیری شود، زیرا دیده می شود که برخی از افراد به نام سخنرانی‌هایی دارند که با هدف ترویج تشیع انگلیسی به دنبال تضعیف تقریب هستند به همین علت باید برای سخنرانی در میان مردم طلاب مطلوب تربیت و انتخاب شوند.

وی عنوان کرد: مشکلات اقتصادی به عنوان یکی از تهدیدهای نظام اسلامی است که باید در راستای رفع این مشکلات تلاش کرد؛ از جمله این مشکلات می توان به مساله بانکداری کنونی کشور اشاره کرد.

وی گفت: نظام اسلامی به دنبال وام دو درصد از روسیه است، اما مردم در بانک‌های داخلی سود 22 درصدی پرداخت می‌کنند به همین علت حوزه باید مبانی بانکداری اسلامی را مطرح کرده و پشتوانه این نظریه باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha