پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عبادی- دیدار رئیس سازمان مدیریت بحران

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این که بسیاری از مشکلات به فرهنگ برمی‌گردد، گفت: مشکل اساسی ما این است که به آنچه که می دانیم، عمل نمی ‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از «بیرجند»، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار داشت: آنچه که در سرنوشت مادی معنوی بشر به وجود می‌آید چه در انواع موضوعات طبیعی و در دیگر موضوعات اجتماعی، به خود انسان برمی‌گردد.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی ادامه داد: دو درصد امور در جامعه خارج از حیطه بشر و 98 درصد مقدمات و امور در دست خود بشر است، باید ما با خود بنگریم که چه اقداماتی را انجام می‌دهیم که دچاری بیماری و مشکلات دیگری می‌شویم.

وی با بیان  اینکه سالانه 19 هزار نفر در تصافات کشته می‌شوند، اما باز هم بی احتیاطی و سبقت وسرعت در رانندگی وجود دارد، افزود: مشکل اساسی ما این است که به آنچه که می دانیم، عمل نمی ‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: ما وظیفه داریم نسیت به اتفاقات اطراف خود آگاهی لازم را کسب کنیم؛ همه باید بکوشیم تا راه را برای نسل های آینده هموارکنیم.

اسماعیل نجار، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور نیز در این دیدار اظهار داشت: برداشت های بی رویه از سفره‌های زیر زمینی آب سبب نشست زمین شده و خشکسالی‌ها و گردغبار، اقتصاد و سلامت مردم را تحت تأثیر قرار داده است.

وی بیان داشت: یکی از مباحثی که باید به آن توجه کنیم این است که با به کارگیری علم و دانش ، باید خود را در برابر حوادث ایمن کنیم

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha