جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ذوالنوری

حوزه/ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت:  ۹دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است که نباید تنها آن را یک راهپیمایی دانست،  این روز یک پیچ تاریخی مهمی بود که فراموش شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در آیین بزرگداشت 9 دی که پنجشنبه شب  در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد، گفت: 9 دی عرصه ای است که بصیرت عمیقی مردم ایران را به همگان نشان داد و توطئه‌های دشمن را خنثی کرد و آخرین میخ را بر پیکره تابوت فتنه‌گران زد.

وی ادامه داد: فتنه گران قصد داشتند با فتنه خود نظام را از میان ببرند، اما مردم در این روز با حضور گسترده خود بساط فتنه و فتنه گری را برچیدند و عشق و علاقه خود را نسبت به اهل بیت(ع) و ارزش‌های دینی به خوبی نشان دادند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ۹ دی را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب عنوان کرد که نباید تنها آن را یک راهپیمایی قلمداد کرد، افزود:  این روز یک پیچ تاریخی مهمی بود که فراموش شدنی نیست.

وی با بیان این که ملت ایران باید هوشیار باشند و بدانند که امروز دشمن درجهت براندازی نظام با ابزارهای نوین و جدیدی به میدان آمده است خاطرنشان کرد: دشمن حتی با ایجاد جنگ‌های نیابتی آن هم با کمترین هزینه‌ای در منطقه در جهت براندازی حکومت‌های قانونی تلاش می کند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری عراق و سوریه را نمونه ای از چنین اقدامات دشمن برشمرد و ادامه داد: دشمن با شیوه‌های دیگری نیز بر براندازی نظام تلاش می‌کنند و در قالب انقلاب‌های مخملی اهداف خود را پیش می برند.

وی تصریح کرد: دشمن در سال ۸۸ با فتنه و حیله گری به دنبال این بود تا با روش‌های نرم در براندازی نظام گام بردارد اما بصیرت و آگاهی ملت ایران این نقشه شوم دشمن را ناکام گذاشت و پایه های انقلاب را محکم تر نمود.

انتهای پیام// 15/ 313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha