پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد محبی

حوزه / مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین با تاکید براین که فیش های نجومی هیچ گونه تطابقی با آرمان های امام و انقلاب ندارد، گفت: این حقوق های نجومی فاصله طبقاتی را ایجاد و جامعه را طبقه بندی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد محبی امروز در جمع طلاب مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین به مسئله حقوق های نجومی در نظام اسلامی اشاره و اظهارکرد: در جامعه ای که بخش عمده ای مردم آن زیر خط فقر زندگی می کنند و ما شاهد آن هستیم که برخی مدیران دولتی به واسطه زد و بندهای شان، حقوق و ارقام نجومی دریافت می کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور قزوین خاطرنشان کرد:  این حقوق های نجومی فاصله طبقاتی را بیشتر می کند؛ فیش های نجومی هیچ گونه تطابقی با آرمان های امام و انقلاب ندارد، چرا که  امام خمینی(ره) فرمودند، “وقتی مسئولان به اشرافی گری روی بیاورند، روز مرگ انقلاب است".

وی افزود: این مسئولین بدانند که با این کارها مردم را نسبت به نظام بدبین خواهند کرد و عوامل ضد انقلاب و دشمنان را خشنود خواهید نمود.

حجت الاسلام محبی خاطرنشان کرد: در جامعه اسلامی هم امر به معروف و نهی از منکر درست به همین شکل است، باید در جامعه معروف ها و منکر ها را معرفی کنیم.

مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مقابله با حقوق های نجومی وظیفه همگانی است و در راس آن وظیفه دولت و مجلس است که اجرای عدالت کنند، در همین راستا  فرماندهان قوا، قوه مقننه و برخورد قضائی باید دست به کار شوند.

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان این که مدیران دولتی که حقوق های نجومی می گرفتند، به نوعی خیانت در امانت کرده اند، اظهار داشت: این افراد باعث تضعیف کلیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند و این بهانه را به دست دشمنان نظام و انقلاب اسلامی دادند که ایران اسلامی جایی برای وابستگان به دولت است و عامه مردم نمی توانند از مواهب عمومی بهره مند و برخوردار شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha