پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علی ابوالقاسمی -مدیر مرکز پاسخگویی به سئوالات دینی قزوین

حوزه / مدیر مرکز پاسخگویی به سئوالات شرعی استان قزوین با اشاره به اهمیت جذب طلاب جوان و تربیت نیروهای انقلابی در حوزه‌های علمیه، گفت: تربیت طلاب انقلابی آینده جامعه را بیمه می کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی ابوالقاسمی امروز در نشستی با معاون آموزش حوزه علمیه قزوین، گفت: کار ما در فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ انقلابی و تربیت سربازان امام زمان(عج) در یک راستا قرار دارد.

مدیر مرکز پاسخگویی به سئوالات شرعی استان قزوین، خاطرنشان کرد: برای جذب طلاب جوان از مدارس سطح استان باید برنامه ها به صورت منظم تری پیگیری شود که نیاز به تشکیل کارگروه ویژه در این رابطه کاملا ضروری و مورد نیاز است.

وی با اشاره به اهمیت جذب طلاب جوان و تربیت نیرو های انقلابی در حوزه‌های علمیه، خاطرنشان کرد: در این امر باید اطلاع رسانی و تببین کامل محیط طلبگی برای جوان و نوجوان کاملا مشخص شود تا در میان تحصیل دغدغه کمتری برای وی ایجاد شود.

حجت الاسلام ابوالقاسمی تصریح کرد: مرکز فرهنگی و پاسخگویی به پرسش های دینی آمادگی تربیت طلاب جوان قبل از ورود به حوزه را دارد.

  حجت الاسلام نوروزی، معاون آموزش حوزه علمیه قزوین هم در این نشست با استقبال از طرح های نو و جدید جذب طلاب، خاطر نشان کرد: در این زمینه از ظرفیت های این مرکز استفاده خواهد شد .

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha