جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محمد علی سالاری-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری ویژه برنامه «۱۰شب ۱۰ مسجد» در ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت الاسلام محمدعلی سالاری، ظهر امروز در نشست ستاد دهه فجر خراسان شمالی در جمع مدیران و روحانیون استان اظهار داشت:  22 بهمن و دهه فجر متعلق به همه کسانی است که به انقلاب، نظام جمهوری اسلامی، خون شهدا و رهبری پایبند هستند .

وی با بیان اینکه دهه فجر را فرصتی برای تبیین و بازبینی عوامل تاثیرگذار در انقلاب دانست و افزود: رویکرد اصلی برنامه های این دهه بصیرت افزایی و نشاط آفرینی اجتماعی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، نقش هدایت گری امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در شکل گیری و رشد انقلاب اسلامی ایران را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: دستاوردهای انقلاب به منظور همراه سازی مردم به ویژه نسل جوان با آرمان های انقلاب در این ایام بازگویی و تبیین شود.

وی، انتقال اهداف انقلاب اسلامی ایران به نسل های سوم و چهارم را مورد تاکید قرار داد و گفت: انقلاب اسلامی ریشه دار است، ولی باید مراقب جوسازی های دشمنان علیه نظام اسلامی باشیم و نسل نوجوان  و جوان را از نقشه های شوم دشمنان آگاه سازیم.

حجت الاسلام سالاری با اشاره به برگزاری برنامه «10 شب 10 مسجد» در ایام الله دهه فجر، خاطرنشان کرد: تمام مردم و مسئولان باید خود را مدیون انقلاب اسلامی و خون شهدا بدانند و زمینه را برای برگزاری خلاقانه، پر شور و با شکوه تر برنامه های ایام الله دهه فجر آماده کنند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha