پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علی اسلامی - خبرگان رهبری

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: سنگر نماز جمعه باعث نابودی نقشه ها و حیله های دشمن بوده و این امر با موجب ناراحتی دشمنان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی ظهر امروز  در دیدار با معاونت امور استانهای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور که در دفترامام جمعه تاکستان برگزارشد اظهارکرد:  نماز جمعه میعاگاه اهل ایمان ، جایگاه مجاهدان و بسیجیان و حلقه اتصال به امام امت است.

امام جمعه شهرستان تاکستان بیان داشت: در نماز جمعه دو دریای فکر و ذکر به هم وصل می شوند و خروجی آن بصیرت ، بیداری و ولایتمداری می شود.

وی افزود:  نماز جمعه ها مظهر وحدت هستند و کسی نباید از این سنگر انتظار جناح بندی داشته باشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: سنگر نماز جمعه باعث نابودی نقشه ها و حیله های دشمن بوده و همین امر باعث شد که تعدادی از ائمه جمعه ما را به شهادت رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی نماز جمعه راه باعث  وحدت ملی ، انسجام ملی  ملي و مظهر عظمت ملت ايران دانست و اظهار داشت : ازابتدای انقلاب اسلامی  تاكنون نماز جمعه ها در صيانت و پاسداری و دفاع از انقلاب نقش  برجسته ای ایفا کرده اند.

وی با تأكيد بر باشكوه برگزار كردن نماز جمعه، يادآورشد: نماز جمعه مظهر اقتدار ملی  و دشمن شكن است، از اين رو امام راحل از آن به عنوان نماز سیاسی وعبادی  نام برد،  چرا كه جنبه سیاسی  نماز جمعه  بر عبادی  بودن آن برتری  دارد.

حجت الاسلام والمسلمن اسلامی به حضور باشکوه  مردم ولایتمدار تاکستان در مراسم نماز جمعه اشاره و بیان داشت: خوشبختانه حضور مردم این شهر در تمام مناسبت های این نظام جمهوری اسلامی به خصوص در مراسم نماز جمعه حضوری باشکوهتر دارند، که امیدواریم با ساخت وتکمیل مصلی نماز جمعه  تاکستان بتوانیم میزبان خوبی برای نمازگران جمعه باشیم.

سپس حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خصوص ساخت وتکمیل مصلی نماز جمعه ان شهر مطالبی ارائه نمود.

در پایان این دیدارمعاونت حقوقی اموراستانهای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از مصلی جدید شهر تاکستان بازدید واز نزدیک در جریان ساخت این مصلی قرار گرفت.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha