شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله نمازی

حوزه/ نماینده ولی فقیه کاشان در پیامی به کنگره « سرداران و ۱۷۰۰ شهید شهرستان کاشان» گفت: شهدا از این موهبت الهی، یعنی ایمان برخوردار بوده و به آخرین مرتبه آن دست یافته بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، متن پیام آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان که توسط حجت الاسلام احمدی، در کنگره « سرداران و 1700 شهید شهرستان کاشان» قرائت شد، به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا»

با سلام به ارواح طیبه شهدا، از صدر اسلام تاکنون، به خصوص شهدای جنگ تحمیلی و به ویژه شهید سردار خادمی، سرداران و 1700 شهید شهرستان کاشان و با سلام و درود به روح  مطهر امام عزیزمان و بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و با تبریک به مناسبت ایام خجسته پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر و میلاد قهرمان کربلا، حضرت زینب کبری (س).

 در قرآن مجید این کتاب آسمانی، در مورد ایمان و آثار و برکات آن، آیاتی را مشاهده می کنیم؛ از مجموع آیات چنین مستفاد می گردد که ایمان در وجود انسانها به سان یک چراغ پرفروغی، روشنی بخش تمام وجود و زندگی آنهاست. مسیر سعادت و کمال آنها را تضمین می نماید و آنها را به بهشت مخلد خداوند رهنمون می گردد.

بی شک هرچه آن چراغ پُرنورتر و پُرفروغ  تر باشد، حرکت در راه سعادت، سریع تر و آسان تر خواهد بود و موفقیت بیشتری را عاید انسان خواهد کرد.

شهدای عزیز ما از این موهبت الهی، یعنی ایمان برخوردار بوده و به آخرین مرتبه آن دست یافته بودند و لذا سر از پا نشناخته، تمام  دنیا و مافیها را نادیده  گرفته و تنها به خدای  بزرگ و ارزشها و آرمان های  خدایی فکر می کردند و به تاسی از اولیای خدا که محو جمال حق  بودند، به هیچ چیز غیر از خدا نمی اندیشیدند و با تمام وجود، جمله «عظم الخالق فی انفسهم فصغرما دونه فی اعینهم» را زمزمه می کردند.

وقتی مجاهدان در راه خدا با تمام توان خود پا به میدان نهاده , مال و جان خود را فدا می کنند، خداوند نیز خود و تمام عوامل و آنچه را که در اختیار دارد به آن ها اختصاص می دهد و این همان موهبتی است که با تعبیر فوز عظیم از آن یاد می شود.

 وقتی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با انواع و اقسام حیله ها و دسیسه ها در پی خاموش نمودن نور حق هستند باید به اقتضای ایمان و به تاسی از شهدای عزیزمان اتحاد خود را حفظ نموده، پا به رکاب و سر از پا نشناسیم و هر لحظه منتظر دستور ولی امر مسلمین  حضرت آیت الله  العظمی امام خامنه ای دام ظله العالی باشیم.

 خدایا شهدای ما را تحت لوای پیامبرت و با اولیاء الهی محشور فرما،

 خدایا به خانواده هایشان، پدران، مادران، همسران  و سایر بازماندگان صبر عنایت فرما، خدایا به ما توفیق رهروی راه شهیدان عنایت بفرما

آمین  یا رب العالمین

عبدالنبی نمازی نماینده مقام معظم رهبری  و امام جمعه کاشان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha