پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قائم مقام سازمان اوقاف کشور

حوزه/ قائم مقام سازمان اوقاف کشور از برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی کشور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، عبدالرضا عابد امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی اظهار داشت: سازمان اوقاف کشور در زمینه اجرای نیات واقفان ،کار بزرگ و طاقت فرسایی انجام می دهد چرا که  اجرای امینانه، نیت واقفان در قالب سامانه کار بزرگی و ارزشمندی است.

عابد افزود: سازمان اوقاف بعد از پیروی انقلاب اسلامی دچار عقب ماندگی 30 یا 40 ساله بود، که این عقب ماندگی فاحشی بود، که  بعد از پیروی انقلاب تا کنون  مدیریت خوب، ارزشمند دارد.

وی با بیان اینکه مهم ترین هدفی که اوقاف و امور خیریه دنبال می‌کند، اجرای امینانه نیت وقف است ، اظهار داشت: شفاف سازی و بهره وری اقتصادی از موضوعاتی است، که در اوقاف و امور خیریه کشور به آن توجه زیادی شده است.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت:  عقیده براین است که موقوفات باید به لحاظ اقتصادی در چرخش باشد و در سال‌های اخیر توجه زیادی به شفاف سازی و بهره وری اقتصادی شده است.

عابد افزود: یکی از موضوعاتی که در سازمان اوقاف کشور به آن توجه و اهمیت زیادی داده شده است، فعالیت‌های قرآنی می باشد، که اهتمام ویژه ای به این امر مهم، به ویژه در قالب مسابقات قرآن کریم صورت گرفته است.

وی بیان داشت: در چند ماه آینده سی وهشتمین مسابقات بین المللی قرآن کریم برگزار می‌شود، که بدون شک سی وهشت دوره مسابقات قرآن کریم در ایران افتخاری برای نظام اسلامی می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha