دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ مسئول حوزه مدیریت مدیر حوزه های علمیه ازدیدار صمیمی مدیر حوزه های علمیه با اساتید، فضلا و طلاب در روز چهارشنبه، بیستم بهمن خبرداد.

عباس علم الهدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با بیان این مطلب گفت:در آستانه سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی، دیدار صمیمی مدیر حوزه های علمیه با اساتید، فضلا و طلاب چهارشنبه، بیستم بهمن   ساعت18:30 در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه برگزار می گردد.

وی افزود: این دیدار در راستای برنامه های وسیعی است که در آغاز دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی به واحد‌های ستای، استانی و مدارس علمیه سراسر کشور ابلاغ گردیده است.عباس علم الهدی

مسئول حوزه مدیریت مدیر حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: در این دیدار، چند نفر از اساتید، فضلا و طلاب به بیان دیدگاه‌های خود در ارتباط با رسالت، ماموریت و کارکردهای حوزه های علمیه خواهند پرداخت.

علم الهدی گفت: مدیرحوز های علمیه نیز ضمن گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر، به بیان طرح‌های تحولی، برنامه ها و دیدگاه های خود در راستای ارتقاء کمی و کیفی حوزه‌های علمیه در ابعاد مدیریتی، آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و تربیتی خواهند پرداخت.

وی برگزاری جشن های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مدیریت های استانی و مدارس علمیه سراسر کشور را شور انگیز اعلام کرد و بیان داشت: از مهمترین برنامه‌های ابلاغی به استان‌ها و مدارس علمیه سراسر کشور، حضور مدیران، اساتید و طلاب در مراسم غبار روبی مزار شهدا، برگزاری نشست‌های تخصصی و همایش‌های ویژه بزرگداشت ایام دهه مبارک فجر؛ انتشار ویژه نامه‌ها، نشریات و مجلات استانی و دهها برنامه تبلیغی و ترویجی دیگر توسط حوزه و روحانیت بوده که این برنامه ها تا 22بهمن ادامه خواهد داشت.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha