پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رستگاری معاون آموزش حوزه بهار

حوزه/ حجت الاسلام رستگار با اشاره به ضرورت توجه به بحث کادرسازی انقلابی و فراهم آوردن بسترهای آن در حوزه های علمیه، گفت: عدم توجه به مقوله کادرسازی انقلابی و تربیت نیروهای انقلابی، نتایج تلخ و ناگواری به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام مهدی رستگار، معاون آموزش حوزه علمیه آیت الله بهاری شهرستان بهار، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به ضرورت و تاثیرات تحول در حوزه، گفت: ضرورت تحول درحوزه در همه ابعاد و به خصوص در زمینه تبلیغی، چه در سطح داخلی و چه در سطح خارجی بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: برای تحقق این امر باید برنامه هایی تدارک دیده شود که طلاب جدیدالورود از همان سال های ابتدایی، استعدادیابی شده و برای رسیدن آن ها به نتیجه و سطح مطلوب، برنامه های سه گانه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت پیش بینی شود.

معاون آموزش مدرسه علمیه بهار، ادامه داد: برای اینکه بتوان مبلغانی موفق از لحاظ اخلاقی، علمی و تبلیغی در سطح داخل و خارج و پاسخگوی جامعه ی امروزی تربیت کرد و نیز برای به روز رسانی اطلاعات آنان متناسب با نیاز جامعه، وجود برنامه مناسب بسیار ضروری است.

حجت الاسلام رستگار با توجه به ضرورت توجه به بحث کادرسازی انقلابی و فراهم آوردن بسترهای آن در حوزه های علمیه، گفت:  عدم توجه به مقوله کادرسازی انقلابی و تربیت نیروهای انقلابی، نتایج تلخ و ناگواری به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha