سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شیخ حسین الدیهی نائب رئیس جمعیت الوفاق بحرین

اختصاصی حوزه/ معاون دبیر کل الوفاق بحرین حوزه علمیه را بهترین حامی مردم بحرین دانست و از خبرگزاری حوزه برای حمایت از انقلاب بحرین تقدیر کرد.

حجت الاسلام شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین در گفتگو با خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» با تمجید از نقش علماء دین و حوزه علمیه در حمایت از انقلاب مردم بحرین گفت: مراجع تقلید و علماء و تمام حوزه علمیه در طول این سال ها که مردم بحرین از ظلم و ستم ستمکاران در رنج و عذاب هستند حامی ما بوده اند و حوزه، بهترین حامی و یاری دهنده مردم بحرین است.

وی خاطر نشان کرد: در تمام این مدت، ‌مراجع تقلید در کنار مردم بحرین ایستادند و جنایات آل خلیفه را محکوم کردند و از مطالبات مردم و جهاد و تلاششان حمایت کرده اند.

معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین تحصن های اعتراض آمیز طلاب علوم دینی در ایران در دفاع از آیت الله شیخ عیسی قاسم و علیه آل خلیفه را بسیار موثر دانست و گفت: این گونه اعتراض ها یک حمایت و ضامن مستقیم برای مردم بحرین به حساب می آید و از جمله عواملی است که روحیه مردم را بالا می برد و تاثیر زیادی در دل های مردم بحرین دارد.

وی گفت: این اقدامات حتی برای مخالفین آل خلیفه که در خارج از بحرین حضور دارند اثر گذار است زیرا حوزه علمیه جایگاهی خاص نزد تمام ما مردم بحرین دارد.

تقدیر از نقش خبرگزاری حوزه در حمایت از انقلاب بحرین

وی همچنین با بیان این که اخبار خبرگزاری حوزه را مدام دنبال می کند گفت: از شما به دلیل تلاش فراوانتان در انتشار اخبار انقلاب بحرین تشکر می کنیم. کار رسانه ای شما، یاری مردم ماست و ما از تمام زحمات شما تشکر می کنیم و برایتان آروزی موفقیت داریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha