جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 410067
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
مقصودی - بنیاد خیرین المصطفی

حوزه/ هیئتی از خیرین شهرهای گرگان، قائم شهر، تهران، بابلسر و آشتیان از مراکز مختلف جامعه المصطفی در قم بازدید کردند.

 به گرارش خبرگزاری «حوزه»، مقصودی مدیر عامل بنیاد خیرین جامعه المصطفی در جمع خیرین المصطفی، که در سالن همایش قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها خاطرنشان ساخت: زهرا اطهر(سلام الله علیها) بی نظیر در عالم هستی است و در بیان مقام و جایگاه ایشان نزد خداوند متعال روایات متعددی از اهل بیت علیهم السلام بیان شده است. امیدواریم با تاسی از راه حضرت و معارف اهل بیت(علیهم السلام) بتوانیم قدم شایسته ای در پیش برد مکتب اهل بیت(علیهم السلام) برداریم.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های بین المللی جامعه المصطفی خاطرنشان ساخت: جامعه المصطفی نهاد بین المللی حوزوی است  که در جهت تبیین معارف اهل بیت علیهم السلام تلاش می کند، این نهاد فاخر دینی در داخل و خارج کشور نمایندگی،مدارس همکار و پیوسته بی شماری دارد.

مدیر عامل بنیاد خیرین جامعه المصطفی افزود: در جامعه المصطفی العالمیه بیش از 120 ملیت مشغول تحصیل معارف اهل بیت علیهم السلام هستند؛ این عزیزان بیش از 40 هزار کتاب را به زبان های مختلف همچون قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، آثار شهید مطهری و... ترجمه نموده اند.

مقصودی با بیان این که امروزه با توجه به وضعیت خاص جامعه جهانی، وظیفه سنگینی بر عهده عموم مسلمین جهان اسلام قرار دارد، خاطرنشان ساخت: باید از ابزار های مختلی برای نشر معارف ناب الهی بهره گیری نماییم.

سهیل اسعد دیگر سخنران این نشست نیز با تأکید بر این که نشر معارف ناب الهی نیازمند بهره گیری از ابزارهای گوناگون است، یادآور شد:  خیرین به نوعی وظیفه حضرت خدیجه سلام الله علیها را بر دوش گرفتهاند، این کار مقدس  و الهی جز باقیات و صالحات می باشد.
این روحانی آرژانتینی  اظهار داشت: با بیان این که طبق روایات صدقه جاریه، علمی که استفاده بشود و ولد صالح سه امری است که بعد از مرگ نیز تاثیرات خود را حفظ می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha