جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حضرت زهرا(س)

حوزه/ گریه های حضرت زهرا(س) فریاد علیه باطل بود، رمز این ناله های شبانه روزی در مدینه، فریادخواهی برای گرفتن حق و رسوا کردن ظالمین و غاصبین است

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر قائمی، ظهر امروز در مراسم عزاداری  که به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) در مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه هر انسانی در زندگی نیازمند یک الگو برای تضمین موفقیت است، گفت: اگر انسان باور کند که عمر و فرصت محدود و کوتاه است، قطعا به دنبال یافتن بهترین الگو برای زندگی خود است.

وی ادامه داد: شاید یکی از رموز ناله های شبانه  و گریه های دائمی ائمه معصومین(ع) بوده که باور داشتند عمر محدود است و راه بی نهایت و باید توشه و زاد برای دنیای ابدیت برداشت.

این استاد حوزه در ادامه افزود: سیره حضرت زهرا(س) برای همه شیعیان الگو است و باید از آن درس گرفت؛ گریه های حضرت زهرا(س) فریاد علیه باطل بود، رمز این ناله های شبانه روزی در مدینه، فریادخواهی برای گرفتن حق ولایت و رسوا کردن ظالمین و غاصبین بود.

وی خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) فتنه بنی امیه، بنی عباس و فتنه امروز داعش و آل سعود و صهیونیست را می دیدند که چنین گریه می کردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha