چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
روحانیون در مدارس

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: دوره ارتقاء مربیان مدارس امین با حضور ۳۴ نفر مربی خواهر در ارومیه برگزار شد.

حجت الاسلام حیدر عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به برگزاری دوره مربیان مدارس امین، اظهار داشت: دوره ارتقاء مهارتی مربیان مدارس امین با حضور اساتید مجرب در زمینه استفاده روانشناسی و مهارت­های ارتباطی با حضور ۳۴ نفر از مربی خواهر روز دوشنبه  16 اسفندماه جااری برگزار شد.

وی افزود: اهمیت و ضرورت تربیت بر هیچ کس پوشیده نیست، چنانچه از آموزه­های اسلامی در قرآن کریم و روایات معصومین استفاده شده، تزکیه و تربیت از مباحث اصولی و محوری محسوب می­شود و در طرح امین طلاب خواهر و برادر بعد از آموزش­های لازم از سوی حوزه­های علمیه به مدارس اعزام می­شوند و به مدارس در کارهای مذهبی و پرورشی کمک می­کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه آذربایجان­غربی تصریح کرد: با اجرای این طرح فضایی در مدارس جهت تبلیغات دینی گشوده می­شود لذا سعی می شود همه این طلاب بصورت بومی انتخاب شده و به­صورت شیفت کامل با معلمان به مدرسه می­روند و تمامی هزینه این مربیان برعهده حوزه علمیه است.

حجت الاسلام عباسی اضافه کرد: در سطح شهر ارومیه طرح امین در ۱۴ مدرسه خواهران و دو مدرسه برادران اجرا شده و نیز در سطح استان، طرح امین خواهران در شهرستان­های خوی، شاهیندژ، سلماس، ارومیه، نقده و میاندوآب و طرح امین برادران در شهرستان­های شوط، خوی، شلماس، ارومیه و میاندوآب برگزار می­شود.

وی اذعان داشت: امروز دوره مهارت جذب جوانان و نوجوانان به نماز با همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha