شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 نیروهای داعش یک امام جماعت را در غرب موصل ترور کردند

حوزه/ اعضای گروهک تروریستی داعش یک امام جماعت و واعظ مسجدی را در منطقه‌ای آزاد شده در غرب موصل ترور کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از iraqinews، اعضای گروهک تروریستی داعش یک امام جماعت و واعظ مسجدی را در منطقه‌ای آزاد شده در غرب موصل در عراق ترور کردند. 
یک منبع امنیتی اطلاع داده است که اعضای گروهک تروریستی داعش روز گذشته، امام جماعت مسجدی را در منطقه‌ای در غرب موصل که توسط نیروهای عراقی آزاد شده ترور کردند. به گفته این منبع شیخ ابراهیم خلیل واعظ و امام جماعت مسجد درسون هنگامی توسط اعضای گروهک تروریستی داعش ترور شد که در حال توزیع کمک‌های انسان‌دوستانه میان مردم در منطقه آزاد شده « العکیدات» در غرب موصل بود. این منابع اطلاعات بیشتری در رابطه با این عملیات تروریستی ندادند.
اوایل این ماه نیروهای ارتش عراق خبر از آزادسازی دو منطقه «النبی شیت» و «العکیدات» در غرب موصل از دست نیروهای  دادند. گفته می‌شود آزادسازی این مناطق در پی نبردی شدید با شبه نظامیان داعشی انجام پذیرفت.
موصل دومین شهر بزرگ عراق است که ژوئن 2014 به اشغال گروه تروریستی داعش درآمد. نبرد برای آزادسازی شهر موصل دراستان نینوا در شمال این کشور، اکتبر گذشته آغاز شده  است. عملیات نیروهای مشترک عراقی برای پاکسازی غرب موصل از وجود تروریست‌های داعش از 19 فوریه گذشته آغاز شده و تاکنون بخش‌های وسیعی از این منطقه از کنترل تروریست‌ها خارج شده است.
کارشناسان پیش بینی می کردند که نبرد برای آزادی مناطق غربی موصل از عملیات آزادسازی شرق این شهر دشوارتر باشد زیرا منطقه قدیمی موصل که شمار بیشتری از غیرنظامیان را درخود جای داده است، دربخش غربی این شهر واقع است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha