پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام احمدی نژاد

حوزه/ مدیر مدرسه امیرالمومنین(ع) شهرستان آران و بیدگل، تبلیغ چهره به چهره را مهمترین رسالت طلاب و روحانیون در ایام تعطیلات دانست.

حجت الاسلام والمسلمین حسین احمدی نژاد در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری «حوزه» گفت: نوروز موجب تحول طبیعت می شود و نباید از کنار آن گذرا عبور کنیم.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل، به صله رحم در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: این که مردم در ایام نوروز در دید و بازدیدها به مشکلات اقوام و بستگان خود رسیدگی می کنند، براساس دستورات اسلام  کار درست و پسنیده ای است

وی به رسالت مهمی که طلاب و روحانیون در ایام تعطیلی درس و بحث دارند، به آثار اجتماعی تبلیغ چهره به چهره اشاره کرد و ابراز داشت: به دلیل رسالت مهمی که روحانیون درتبلیغ مسائل دینی دارند هیچ موقع  تعطیلی ندارند، ولی پس از تعطیلی درس و بحث با مهاجرت به روستاها، شهرها و زادگاهشان با ایجاد فضای شادابی درجامعه، اقدام به تبلبغ مبانی دینی آن هم به صورت چهره به چهره می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی نژاد در پایان گفت: با تحول فضای طبیعت، انسان ها نیز باید با پاک سازی درون خود، نسبت به همدیگر مهربان باشند و در کنار یکدیگر براساس معیارهای دینی و اسلامی زندگی آرام و شادابی  داشته باشند .

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha