پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله ری شهری

حوزه/ رئيس موسسه علمي فرهنگي دارالحديث خواستار تقويت شهرسازي و معماري اسلامي در قم شد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  آيت‌الله محمد محمدي ري‌شهري پيش از ظهر امروز در ديدار با شهردار و مديران شهري قم، با بيان اينكه كار مديريت شهري بسيار سنگين و مهم است اظهار كرد: توفيق بزرگي براي مديران شهر است كه مي‌توانيد با تجربيات گذشته در يكي از حساس‌ترين نقاط كشور مسووليت خدمت‌گذاري را پيدا كنيد.

وي ادامه داد: طبق روايت امام صادق(ع)، شهر قم زمينه‌ساز فرهنگي حكومت جهاني اسلام است و علم و دانش و فرهنگ از اين شهر به سراسر جهان منتقل مي‌شود و امروز علائم آن بسيار روشن و پيدا است.

رئیس موسسه دارالحدیث با بيان اينكه قم دومين شهر زيارتي كشور است افزود: شهر قم تابلو مديريت شهري و ساختار شهر اسلامي است چراكه همواره اين شهر مورد توجه بسياري از مردم ديگر كشورها است.

وي گفت: هرچه در شهر قم از نظر شهرسازي و معماري اسلامي، خدمات شهري و امكانات براي زائرين و شهروندان تلاش شود واقعا نياز است و توفيق نظام اسلامي را در خدمت‌رساني به مردم نشان مي دهد.

آيت‌الله ري‌شهري با اشاره به تجربيات و تخصص مديران فعلي شهر قم بيان كرد: شهردار قم شخصيتي فرهنگي اجرايي است و همين ظرفيت مورد نياز شهر قم بود و امروز شاهد به ثمر نشستن همين ديدگاه مثبت و درست است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha