جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانم معصومه ظهیری

حوزه/ معاون تربیتی و فرهنگی جامعه‌الزهرا(س)از برگزاری مرحله اول دوره نهج‌البلاغه‌خوانی خبر داد.

معصومه ظهیری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: با توجه به اهمیت و ضرورت شناخت سیره حضرت امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) وآشنایی طلاب با نهج‌البلاغه و معارف بلند این كتاب  شریف، اولین مرحله دوره نهج‌البلاغه‌خوانی به همت اداره قرآن و حدیث در جامعه‌الزهرا(س)برگزار می‌شود.

وی افزود: امروز همگی بایستی سر سفره امیرالمؤمنین علی(علیه‌السلام) بنشینیم؛ آن حضرت در حکمت ۱۴۸ می‌فرماید: «شخصیت انسان در زیر زبان او پنهان است» و نهج‌البلاغه، سخنان حکیمانه امیرمومنان است که نشانگر شخصیت عظیم و والای مولا است.

معاون تربیتی و فرهنگی جامعه‌الزهرا(س)افزود: رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) در این زمینه فرمودند: «شخصیت امیرالمومنین(علیه‌السلام) در هیچ جا به اندازه نهج‌البلاغه تجلی نکرده است».

ظهیری یادآور شد: این دوره در ۱۲ مرحله برگزار می‌شود و حکمت یک تا ۱۴۷ نهج البلاغه به عنوان مرحله اول این دوره در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این دوره از فروردین‌ماه آغاز و تا دی‌ماه سال جاری ادامه دارد، تصریح کرد: در هر مرحله به ممتازین جوایزی اهدا خواهد شد و در پایان نیز به شرکت‌کنندگانی که در تمامی مراحل، امتیاز حد نصاب را کسب کرده باشند، گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

معاون تربیتی و فرهنگی جامعه‌الزهرا(س)در پایان گفت: طلاب  می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر، ثبت نام و دریافت دفترچه سوالات به ورودی ساختمان شهید بهشتی، سرای ثقلین و یا سایت و کانال جامعه‌الزهرا(س)مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۳۵۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha