پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عزاداری حضرت زینب(ع) در هلند

حوزه/ مراسم عزاداری و سخنرانی دینی به مناسبت سالروز وفات حضرت زینب سلام الله علیها در مؤسسه فرهنگی الکوثر در هلند برگزار شد. حسینیه و مدرسه المصطفی(ص) در کانادا نیز اعلام کرد مراسم عزاداری و سخنرانی ویژه وفات حضرت زینب سلام الله علیها را امروز شنبه ساعت شش و نیم عصر برگزار خواهد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مراسم عزاداری و سخنرانی دینی به مناسبت سالروز وفات حضرت زینب سلام الله علیها در مؤسسه فرهنگی الکوثر در هلند برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و دعای کمیل آغاز شد و پس از آن زیارت نامه حضرت زینب(ع) قرائت شد.

برنامه بعدی مراسم نیز سخنرانی حجت الاسلام سید علی السعبری بود که در سخنان خود به بیان بخش هایی از زندگی حضرت زینب و موضع گیری های ایشان در کربلا پرداخت و پس از آن مردم به نوحه خوانی و سینه زنی در عزای این بانوی بزرگوار از سلاله اهل بیت(ع) پرداختند و در پایان حاضران بر سفره اهل بیت(ع) میهمان شدند.

علاوه بر این حسینیه و مدرسه المصطفی(ص) در کانادا نیز اعلام کرد مراسم عزاداری و سخنرانی ویژه وفات حضرت زینب سلام الله علیها را امروز شنبه ساعت شش و نیم عصر برگزار خواهد کرد.

برنامه های این مراسم نیز شامل قرائت قرآن، آشنایی با شهدا و سخنرانی حجت الاسلام شیخ عباس الزیداوی و سینه زنی خواهد بود و حاضران پس از برپایی نماز مغرب و عشاء میهمان سفره کرامت اهل بیت(ع) خواهند بود.

تصاویر رسیده از مراسم سوگواری حضرت زینب(ع) در هلند

تصاویر رسیده از مراسم سوگواری حضرت زینب(ع) در هلند

تصاویر رسیده از مراسم سوگواری حضرت زینب(ع) در هلند

تصاویر رسیده از مراسم سوگواری حضرت زینب(ع) در هلند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha